خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد؛

حضور مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۲

نمایشگاه محیط زیست و تجمیع فعالان محیط زیست در یک مکان این فرصت را فراهم می‌سازد تا در حفظ محیط زیست راهکار مناسبی ارائه شود.

ایلنا: معاون شهردار تهران گفت: تمام مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی محیط زیست شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، " مجتبی عبداللهی " در مورد نقش برگزاری نمایشگاه بین المللی محیط زیست در ارتقای فرهنگ زیست محیطی، گفت: شهرداری تهران به همراه تمامی مناطق ۲۲ گانه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها به طور قطع در بهبود فرهنگ محیط زیست تاثیرگذار است و ما هم در مورد آن اطلاع رسانی می‌کنیم. به کمک این نمایشگاه‌ها است فضای شهر تحت تاثیر قرار می‌گیرد و می‌تواند در تغییر رفتار شهروندان نسبت به مقوله محیط زیست اثرگذار باشد.

وی درمورد اهمیت حضور مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در نمایشگاه بین اللملی محیط زیست گفت: در این نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای جدید در زمینه محیط زیست ارائه می‌شود و به این طریق هم شهروندان و هم همکاران خودمان در شهرداری تهران با توان و تکنولوژی روز برای حفاظت از محیط زیست آشنا خواهند شد.

معاون شهردار تهران برگزاری این نمایشگاه را فرصت خوبی برای تبادل اطلاعات و دستاوردهای محیط زیست دانست و اعلام کرد: نمایشگاه محیط زیست و تجمیع فعالان محیط زیست در یک مکان این فرصت را فراهم می‌سازد تا در حفظ محیط زیست راهکار مناسبی ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز