خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان میراثفرهنگی در جمع خبرنگاران:

با تیم کنونی در سازمان کار می کنم

کد خبر : ۱۴۲۹۷۹

امیدوارم همه دوستان به سازمان میراثفرهنگی بیایند تا کمک کنند و پشتیبان این مجموعه باشند. من با این تیم کار می‌کنم و امیدوارم در‌ آینده از خدمات مهدی حجت استفاده کنیم.

ایلنا: رئیس سازمان میراثفرهنگی گفت: با تیمی که در سازمان حضور دارد کار خود را ادامه می دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود سلطانی فر در پایان مراسم تودیع اش به عنوان رئیس سازمان میراثفرهنگی و گردشگردی در جمع خبرنگاران نسبت به چگونگی اجرای طرح ضربتی ایجاد اشتغال در سه حوزه میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری، اظهار کرد: فضای مناسبی درباره ایران بوجود آمده و گرایش برای آمدن به ایران زیاد شده است، از این رو باید در بخش گردشگری اقدامات متعددی را انجام دهیم تا با تاثیرگذاری گردشگری ایجاد اشتغال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه های متعددی در این بخش خواهیم داشت، درباره دعوت از مهدی حجت به عنوان قائم مقام سازمان میراثفرهنگی نیز گفت: امیدوارم همه دوستان به سازمان میراثفرهنگی بیایند تا کمک کنند و پشتیبان این مجموعه باشند. من با این تیم کار می‌کنم و امیدوارم در‌ آینده از خدمات وی استفاده کنیم.

سلطانی فر همچنین تاکید کرد: من هفته ای سه روز ورزش می کنم و در سلامت کامل هستم و فکر نمی کنم به دلیل مشکل جسمی استفعا بدهم.

وی درباره عدم حضور باستان‌شناسان در مراسم معارفه امروز نیز اظهار کرد: در جریان دعوت مهمانان نیستم تازه آمده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز