خبرگزاری کار ایران

اعزام۴۰۰ مسوول فرهنگی به عمره / آغاز آموزش زائران از آذر

کد خبر : ۱۲۱۷۷۷

به دلیل کاهش تعداد روزهای عمره به ۱۰ روز و حذف کلاس آموزشی که در شهر مدینه برگزار می‌شد، در حال برنامه ریزی برای افزایش جلسات آموزش حضوری زائران از دو جلسه به سه جلسه هستیم.

ایلنا: مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثهِ مقام معظم رهبری از اعزام حدود ۴۰۰ مسوول فرهنگی به عمره مفرده خبر داد و زمان آغاز جلسات آموزشی زائران اعزامی را از آذر ماه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام " حمید احمدی "، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخاب کاروان‌های عمره مفرده از برگزاری جلسات مسئولان فرهنگی بعثه برای اعزام به عمره و تشکیل کارگروه‌های فرهنگی خبر داد.

وی افزود: اسامی مسئولان فرهنگی عمره مشخص و دوره‌های آموزشی و توجیهی برای این گروه نیز از نیمه آذر ماه آغاز می‌شود.

احمدی تعداد مسئولان فرهنگی عمره را متناسب با تعداد هتل‌های ارائه شده در مکه و مدینه دانست و اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم حدود ۴۰۰ مسئول فرهنگی هتل‌ها به عمره مفرده اعزام شوند.

حجت‌الاسلام احمدی از تدوین برنامه فرهنگی عمره نیز خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی زائران نیز به سه صورت آموزش کاروانی، آموزش متمرکز و آموزش مجازی برنامه‌ریزی شده است.

وی اعلام کرد: برنامه آموزشی زائران از آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود و برنامه‌های آموزشی روحانیان کاروان‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی است که قبل از اعزام زائران این آموزش‌ها ارائه خواهد شد.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه با تأکید بر اینکه روحانیانی به عمره اعزام می‌شوند که دوره آموزشی را به اتمام رسانده، دوره کاراموزی را گذرانده و یا یک سفر به عمره رفته باشند، گفت: در سال‌های قبل به دلیل کمبود روحانی اعزامی به عتبات، یکی از شرایط اعزام روحانی کاروان بود اما با رفع این مشکل این شرط نیز حذف شده است.

احمدی از افزایش کلاس‌های آموزشی زائران در عمره سال جاری نیز خبر داد و گفت: به دلیل کاهش تعداد روزهای عمره به ۱۰ روز و حذف کلاس آموزشی که در شهر مدینه برگزار می‌شد، در حال برنامه ریزی برای افزایش جلسات آموزش حضوری زائران از دو جلسه به سه جلسه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز