خبرگزاری کار ایران

قیمت عمره ۹۳ تا فردا اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۵۲

امروز در جلسه‌ای که با حضور کار‌شناسان و مسوولان سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، قیمت‌های نهایی مشخص و تا روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت، از نهایی شدن قیمت‌های عمره مفرده ۹۳ تا روز سه شنبه خبر داد و گفت: از ۲۱ آبان سیستم هوشمند نام نویسی عمره گزاران برای انتخاب کاروان باز و قیمت‌های نهایی عمره نیز‌‌‌ همان روز اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سعید اوحدی از نهایی شدن قیمت‌های عمره مفرده ۹۳ تا روز سه شنبه خبر داد و اظهار کرد: امروز در جلسه‌ای که با حضور کار‌شناسان و مسوولان سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، قیمت‌های نهایی مشخص و تا روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در عمره جدید افزایش جزئی صورت خواهد گرفت، دلیل آن را افزایش قیمت برخی اقامتگاه‌های زائران در سرزمین وحی دانست و افزود: قیمت نهایی و زمان بندی اعزام کاروان‌ها از روز چهارشنبه ۲۱ آّان در سیستم هوشمند عمره مفرده به نشانیhttp: / / fakher. haj. ir اعلام می‌شود.

رئیس سازمان حج وزیارت گفت: زائرانی که در اولویت ۱ تا ۳۵۰ هستند می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه جهت انتخاب کاروان و زمان اعزام نام نویسی کنند که پس از انتخاب کاروان ۷۲ ساعت به آن‌ها فرصت داده می‌شود تا نسبت به پرداخت هزینه‌ها اقدام کنند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در دهه اول صفر نخستین کاروان زائران ایرانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار سیستم هوشمند ثبت نام عمره گزاران راه اندازی شده است، افزود: بر همین اساس طبق فراخوان عمومی که اعلام شد از تمامی دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری عمرهٔ مفرده در بانک‌های ملی و ملت مربوط به ثبت نام‌های عمومی سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۳۹۰ و همچنین دارندگان اسناد قدیمی ثبت نامی عمره در بانک ملی که پیش از این به تبدیل قبوض خود به کارت‌های ثبت نامی جدید اقدام کرده‌اند، از ۱۴ آبان ماه به‌مدت ۱۰ روز فرصت فراهم شد تا با مراجعه به پایگاه اینترنتیhttp: / / fakher. haj. irدر صورت تمایل به اعزام به عمره آینده، نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهانشان در قالب یک گروه اقدام کنند.

اوحدی تاکید کرد: در نام نویسی جدید امسال عمره مفرده اولویت جدید به صورت هوشمند اعلام می‌شود و هر زمانی که ظرفیت استانی خالی ماند به صورت هوشمند در سامانه وضعیت زائران سفید می‌شود و عزیزان می‌توانند جهت تشرف اقدام کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی آدرس‌ها و تلفن‌های تماس زائران عزیز در این مدت تغییر کرده بود، از این‌رو با راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاعات تمامی زائران به روز رسانی و به صورت پیامکی نیز به زائران اطلاع رسانی خواهد شد.

در عمره سال گذشته، ۸۳۰ هزار نفر از زائران ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز