خبرگزاری کار ایران

نماینده بوئین‌زهرا در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون:

شریعتمداری فردی قاطع در مبارزه با فسادهای سازمان‌یافته است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۵۶

نماینده بوئین زهرا تصریح کرد: شریعمتداری فردی با قاطعیت لازم در مبارزه با فسادهای سازمان یافته است این را باید به خاطر داشت که وی در خصوص ثبت سفارشات خودرو مشکلات این موضوع برملا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله بابایی صالح (نماینده حوزه انتخابیه بوئین‌زهرا و آوج) در موافقت با حضور محمد شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضمن سپاسگذاری از زحمات وزرای سابق علی‌الخصوص آقای ربیعی وزیر سابق کار من به عنوان عضوی از کمیسیون اجتماعی با اغلب چالش‌های جامعه آشنایی دارم این امر ناشی از ارتباط مستقیم من با وزارت کار است.

وی افزود: با توجه به معرفی شریعتمداری از سوی دولت برای وزارت کار باید بگویم که وی فردی مومن و ولایی، پاک‌دست، اهل تدبیر و توانمند است که از دوران انقلاب به این سو، مسئولیت‌های مختلفی در حوزه اجرایی در وزارت بازرگانی، معاونت ریاست جمهوری و وزارت صمت داشته و مورد وثوق دولت است. قابل ذکر است که وی با چالش‌های اجتماعی نیز آشنایی خوبی دارد.

نماینده بوئین زهرا تصریح کرد: شریعمتداری فردی با قاطعیت لازم در مبارزه با فسادهای سازمان یافته است این را باید به خاطر داشت که وی در خصوص ثبت سفارشات خودرو مشکلات این موضوع برملا کرد. در حوزه صندوق‌های بازنشستگی نیز شریعمتداری تصدی‌گری را در این زمینه می‌تواند کاهش دهد و از نفوذ ذی‌نفوذان مختلف سیاسی و اقتصادی در این صندوق‌ها بکاهد.

بابایی صالح اشاره کرد: اشتغال‌زایی یک برنامه فرادستگاهی است و شریعتمداری در مقام وزارت کار توانایی لازم را برای هماهنگ‌سازی سایر دستگا‌های مرتبط توسعه بخش تعاون و توانمندسازی جامعه را دارد. همانطور که مستحضرید مباحث فنی و حرفه‌ای بهترین روش برای توسعه پایدار یک کشور است. شریعتمداری زمینه فراهم آوری تلاش و همکاری کارشناسان آشنا به حوزه فنی و حرفه‌ای را دارد.

وی با اشاره به سازمان تامین اجتماعی گفت: شاهدیم که این سازمان حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد در طول سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌هایی همچون الکترونیک، توسعه مراکز درمانی و ... داشته است. در همین خصوص از زحمات ریاست فعلی سازمان آقای دکتر نوربخش تشکر می‌کنیم. شریعتمداری این توانایی را دارد که از امکانات این سازمان و جمعیت تحت پوشش آن برای ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی در کشور بهره ببرد.

نماینده بوئین زهرا و آوج اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد برنامه‌های آقای شریعتمداری با اسناد بالادستی کشور انطباق دارد.

وی در پایان اشاره کرد: در روابط بین الملل و علی الخصوص حوزه کار سربلندی نظام کشورمان که به واسطه دیدار با رئیس مجلس و وزرای کار و بهداشت برزیل و وزرای بهداشت و کار اروگوئه افزون شده باید در نظر بگیریم. در پایان امیدوارم که نمایندگان و همکاران من از شریعتمداری حمایت‌های لازم را با دادن رای اعتماد به ایشان به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز