خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد:

دژپسند می‌تواند با تدابیر خود از فساد جلوگیری کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۲۳

نماینده تهران گفت: آقای دژپسند انسانی کارا و پاکدست برای ریاست وزارت اقتصاد است که می‌تواند با تدابیر خود از فساد جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن علیجانی نماینده موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد به عنوان یکی از ارکان اصلی بخش اقتصاد باید نقش خود را به صورت کارآمد ایفا کند. بنده معتقدم که شان وزارت اقتصاد تنها هماهنگ‌کننده بین دستگاه‌ها نیست. بزرگترین اقتصاد دنیا هم اکنون به فکر از پای در آوردن اقتصاد ما است و با ایجاد مشکلات و موانع سعی دارد تا اقتصاد ما را زمین‌گیر کند.

وی افزود: پایین بودن سطح بهره‌وری، افزایش بیش از مخارج از جمله مشکلاتی است که پیش‌روی اقتصاد ما قرار دارد و باید برای آن چاره اندیشید.

این نماینده موافق اظهار کرد: باید برای جلوگیری از فرار مالیاتی و فساد تمهیداتی اندیشیده شود.

علیجانی گفت: آقای دژپسند انسانی کارا و پاکدست برای ریاست وزارت اقتصاد است که می‌تواند با تدابیر خود از فساد جلوگیری کند. او به دنبال اهداف اجرایی است و می‌تواند با سرمایه‌گذاری خارجی و بهبود کسب و کار بر توسعه زیرساخت‌های مرتبط فضای داد و ستد را بهبود بخشد. ارتقای فضای کسب و کار، واردات و هموار کردن مشکلات ارزی از اهداف او است. کاهش تصدی‌گری، هماهنگی بین بخش خصوصی نیز از دیگر اهداف دژپسند است. آقای دژپسند به دنبال ارتقای عملکرد گمرکی است و تلاش خواهد کرد تا فساد در این بخش را کم کند.

وی افزود: وزارت اقتصاد، وزارت عدالت اقتصادی است و کشور ما نسبت به دیگر کشورها از نظر نیروی انسانی و منابع مالی ظرفیت بالایی دارد که باید از این ظرفیت بالا استفاده کرد و من فکر می‌کنم دژپسند از پس این کار برآید. تاکید بر عدالت اجتماعی و همت مضاعف کلید واژه‌هایی است که توسط مقام معظم رهبری همواره استفاده می‌شود و وزیر پیشنهادی می‌تواند بر آنها جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز