خبرگزاری کار ایران

مافی در موافقت با طرح منع بکارگیری بازنشستگان:

اشتغال جوانان همواره با موانع رو‌به‌رو بوده است/ از نیروی نسل سوم و چهارم انقلاب استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۸۸۰

نماینده مردم تهران در مواقفت با طرح منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: اشتغال جوانان همواره با موانع روبه‌رو بوده است و ما نتوانستیم مسیر را برای آنان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پروانه مافی در موافقت با قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه امروز جوانان با مشکلات ازدواج، افزایش طلاق، افزایش مصرف مواد مخدر، بیکاری و اشتغال روبه‌رو هستند گفت: رئیس دولت دوازدهم با شعار جوان‌گرایی آغاز به کار کرد. قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ۲۵ اردیبهشت سال ۹۵ مطرح شد و در ۲۹ اردیبهشت هم به تائید شورای نگهبان رسید .

نماینده مردم تهران ادامه داد: تلاش برای اشتغال جوانان همواره با تبصره و موانعی روبه‌رو بوده است و نتوانستیم برای آنان مسیر را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: باید از نیروی نسل سوم و چهارم انقلاب استفاده کنیم و به توانمندی آنان باور داشته باشیم. من تعجب می‌کنم چرا برادر عزیزمان آقای جعفر زاده ایمن‌آبادی با قانون مخالفت می‌کنند اگر ایثارگران و جانبازان بازنشسته شوند، فرزندان آنان جایشان قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز