خبرگزاری کار ایران

فراکسیون روحانیون مجلس در بیانه‌ای اعلام کرد:

محکومیت کشتار کارگران مصری توسط داعش

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۰۰

کشتار وحشیانه مسیحیان مصری در لیبی توسط گروهک تکفیری بار دیگر احساسات هر انسان مومن و منصفی را جریحه دار کرد.

فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در قالب بیانیه‌ایی کشتار کارگران مسیحی مصری توسط داعش را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، متن بیانیه یاد شده که توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

کشتار وحشیانه مسیحیان مصری در لیبی توسط گروهک تکفیری بار دیگر احساسات هر انسان مومن و منصفی را جریحه دار کرد. این کشتار بیرحمانه که برخلاف اصول مسلم قرآن و سنت نبوی و سیره علوی است نشان می‌دهد که جنایتکاران پایبند به هیچ اصل مذهبی نیستند.

اینک دولت‌های آمریکا و غرب و شیوخ منطقه که این گروهک آدمکش را تأسیس و تقویت کرده‌اند باید پاسخگوی این نسل‌کشی باشند.

اگر دادگاه بین‌المللی بی‌طرف بود، ‌ بررسی می‌کرد که این آدم‌کشان را برای چه به وجود آورده‌اند و چه اهدافی پشت این ظلم تاریخی بود، اکنون قضاوت بهتر صورت می‌گرفت.

بی‌شک کشتار دانشجویان مسلمان در آمریکا و کشتار کارگران مسیحی در لیبی و قتل عام مسلمانان سنی در عراق و ایزدیان در اربیل و کشتار شیعیان پاکستان و یمن همه نشانگر یک توطئه حساب ‌شده است که صهیونیست جهانی به دنبال یک جنگ مذهبی در دنیاست.

همه وجدان‌های بیدار در دنیا باید هوشمندانه نسبت به این قتل‌عام‌ها حساسیت نشان دهند و از دولت‌های صاحبان نامشروع این پدیده شوم سوال کنند.

ما نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی کشتار بیرحمانه کارگران مسیحی مصری را در لیبی محکوم می‌کنیم و مصرانه از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر می‌خواهیم در مورد دولت‌هایی که در بوجود آوردن این تروریست‌ها نقش داشته‌اند تحقیق و اقدامات بایسته را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز