خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

ماده ۲۹ الحاقی رفع موانع تولید رقابت پذیر تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۴۸

نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور به ماده الحاقی ۲۹ این لایحه با ۱۳۰ رای موافق، ۵۱ رای مخالف و ۹ رای ممتنع تصویب شد.

با تصویب نمایندگان مجلس با خرید غیر نقدی یا اقساطی تا سقف ۳۰ درصد اعتبارات مصوب طرح کالاهای مورد نیاز جهت تحویل به پیمانکاران به عنوان بخشی از سهم کارفرما موافقت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه ۲۳ دی‌ماه در جریان بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور به ماده الحاقی ۲۹ این لایحه با ۱۳۰ رای موافق، ۵۱ رای مخالف و ۹ رای ممتنع تصویب شد.

بر اساس ماده الحاقی ۲۹ به دستگاه‌های اجرایی مجری طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای دارای ردیف و اعتبار در قوانین بودجه سنواتی اجازه داده می‌شود با موافقت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور نسبت به خرید غیرنقدی یا اقساطی تا سقف ۳۰ درصد اعتبارات مصوب طرح کالاهای مورد نیاز طرح‌های خود را جهت تحویل به پیمانکاران طرح‌های مذکور به عنوان بخشی از سهم کارفرما اقدام نمایند.

سود متعلقه از طرق این کالا‌ها توسط کارفرما پرداخت می‌شود آیین نامه اجرایی این ماده به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تا سه ماه پس از تصویب این قانون به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز