خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع خبرنگاران:

برخورد نمایندگان با مطهری در شان نظام نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۴۸

افراط٬ افراط می‌آورد و امروز شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و آزادی بیانی که برای نماینده‌های مجلس وجود دارد و در قانون اساسی پیش‌بینی شده است٬ خدشه‌دار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: بار‌ها نطق‌هایی را مقابل اتفاقات ۸۸ از طرف نمایندگان دیده‌ایم و بار‌ها شاهد سوالات آقای کریمی قدوسی و مطالب مطرح‌شده توسط ایشان که برخلاف منافع و مسائل نظام و کشور است٬ بوده‌ایم که عکس‌العملی به آن نشان داده نشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ محمد باقری بناب در جمع خبرنگاران و در باره صحبت‌های امروز علی مطهری و حمله نمایندگان به سمت او اتفاق افتاد٬ گفت: اتفاقی که امروز حین نطق میان دستور آقای مطهری از سوی نمایندگان افتاد در شان نظام و درشان مجلسی که برای نظام تشکیل شده است نبود.

نماینده مردم بناب ادامه داد: به نظر می‌رسد در کشور باید در باره یکسری مسائل سعه صدر بوجود بیاید تا بتواند اخلاق اسلامی را به ویژه در هفته وحدت مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: این کار غیر اخلاقی که برخی نمایندگان در برابر آقای مطهری انجام دادند٬ اصلا مناسب نبود البته من کار آقای مطهری را تایید یا رد نمی‌کنم. مجلس آزاد است و هر کس می‌تواند نظر خود را ارائه دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اگر در یک‌ماه گذشته نطق‌های انجام شده در مجلس مخصوصا نطق‌های طرف مقابل در باره اتفاقات سال ۸۸ را ببینیم و همچنین سوالات آقای قدوسی و مطالب مطرح‌شده توسط ایشان که برخلاف منافع و مسائل نظام و کشور است٬ بوده‌ایم که عکس‌العملی به آن نشان داده نشد.

وی خاطر نشان کرد: البته افراط٬ افراط می‌آورد و امروز شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و آزادی بیانی که برای نماینده‌های مجلس وجود دارد و در قانون اساسی پیش‌بینی شده است٬ خدشه‌دار شد.

باقری بناب در باره نحوه عملکرد هیات رئیسه اذعان کرد: هیات رئیسه می‌توانست عملکردی بهتر از این داشته باشد و می‌توانست جلسه را بهتر از این اداره کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز