خبرگزاری کار ایران

کمال‌الدین پیرموذن به ایلنا خبر داد؛

وساطت ابوترابی‌فرد برای انصراف مطهری از مخالفت با فرهادی / حمایت نمایندگان مستقل مجلس از فرهادی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۵۵

آقای مطهری به من گفت به عنوان مخالف فرهادی صحبت خواهد کرد اما امیدواریم فردا آقای مطهری به هر دلیلی در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم صحبت نکند. برای این کار هم از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خواستیم که با وی صحبت کرده و مطهری را از مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم منصرف کند.

نماینده اردبیل گفت: امروز فراکسیون دانشگاهیان مجلس در پایان نشست با فرهادی حمایت خود را از وی اعلام کردند بنابراین امیدواریم که فردا فرهادی با رای قاطبه نمایندگان راهی وزارت علوم شود.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: نمایندگان حامی دولت در مجلس شورای اسلامی متشکل از اصلاح‌طلبان، مستقل‌ها و اصولگرایان معتدل به جد از فرهادی برای تصدی در وزارت علوم حمایت می‌کنند.

وی افزود: این نمایندگان فردا رای مثبت خود را به شخصیتی اصلاح‌طلبی که همواره اصول را رعایت کرده و مدار رفتارش بر محور قانون بوده اعطا می‌کند.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای همین هرگونه شایعه ‌پردازی در خصوص آرای منفی نمایندگان اصلاح‌طلب و مستقل مجلس تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به اخباری مبنی بر اینکه فردا علی مطهری قرار است در مخالفت با فرهادی پشت تریبون برود گفت: آقای مطهری به من گفت که این کار را می‌کند اما امیدواریم که فردا آقای مطهری به هر دلیلی در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم صحبت نکند. برای این کار هم از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خواستیم که با وی صحبت کرده و مطهری را از مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم منصرف کند.

پیرموذن با بیان اینکه رویکرد کلیت مجلس در قبال فرهادی مثبت است، گفت: امروز نیز فراکسیون دانشگاهیان مجلس در پایان نشست با فرهادی حمایت خود را از وی اعلام کردند بنابراین امیدواریم که فردا فرهادی با رای قاطبه نمایندگان راهی وزارت علوم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز