خبرگزاری کار ایران

توصیه رییس مجلس به اتحادیه بین المجالس:

در مقابل اقدامات فاسد رژیم صهیونیستی ایستادگی کنید

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۸۵

گرچه ملت غیور فلسطین با حرکت انقلابی خود عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کردند، اما موضوع تأسف‌آور این است که وقتی کشورهای اسلامی اینچنین درگیر مسائل داخلی خود هستند و اختلافات مذهبی را عمده می‌کنند و با رفتار تروریستی بدترین لطمه را به امت اسلامی می‌زنند از نهادهای بین‌المللی به ویژه اتحادیه بین‌المجالس می‌خواهیم تا در مقابل اقدامات فاسد این رژیم ایستادگی کند.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گرچه ملت غیور فلسطین با حرکت انقلابی خود عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کردند، اما موضوع تأسف‌آور این است که وقتی کشورهای اسلامی این‌چنین درگیر مسائل داخلی خود هستند، اختلافات مذهبی را عمده می‌کنند و با رفتار تروریستی بدترین لطمه را به امت اسلامی می‌زنند. به همین علت از نهادهای بین‌المللی به ویژه اتحادیه بین‌المجالس می‌خواهیم تا در مقابل اقدامات فاسد این رژیم ایستادگی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایلنا علی لاریجانی در نطق قبل از دستور امروز مجلس با سلام به ساحت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: سلام و درود خدا بر همه مومنانی که با عزاداری خود قیام، راه و روش حسینی را زنده کردند. امسال نیز ملت بزرگ ایران مثل همیشه در عزای حسینی مخصوصا " در تاسوعا و عاشورا با حضور یکپارچه، غیرت دینی خود را نشان دادند که باید در مقابل این همت بلند و شرف و وجدان بیدار ملت عزیز سر تعظیم فرود آوریم

وی با بیان اینکه همین ویژگی حب اهل بیت(ع) عزت و سربلندی و همبستگی ملی را آن هم در شرایط پرهیاهو و غوغای رذالت‌های سیاسی در منطقه پایدار کرده است افزود: جریان‌های وحشی تروریستی منطقه دائما درگیری با مسلمانان را در کشورهای اسلامی به وجود می‌آورند و نمونه‌هایی از این رفتارهای رذیلانه را در ایام عزاداری حسینی نیز مشاهده کردیم. این اقدامات برای رژیم صهیونیستی فضا و فرصت سازی ایجاد شد تا در همین ایام دست به اقدامی گستاخانه بزند و با هتاکی به قبله اول مسلمانان مسجدالأقصی، قلوب مسلمانان را جریحه‌دار کند.

رییس مجلس ادامه داد: گرچه ملت غیور فلسطین با حرکت انقلابی خود عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کردند، اما موضوع تأسف‌آور این است که وقتی کشورهای اسلامی اینچنین درگیر مسائل داخلی خود هستند و اختلافات مذهبی را عمده می‌کنند و با رفتار تروریستی بدترین لطمه را به امت اسلامی می‌زنند، مجال کافی و ابزار مناسب برای دشمنان اسلام را فراهم می‌آورند که به مقدس‌ترین مکان اسلامی توهین و جسارت کنند و طرح‌هایی برای غصب اراضی اطراف قبله مسلمانان فراهم کنند تا با آوارگی مسلمانان طرح یهودی سازی قدس را پیگیری کنند.

نماینده مردم قم اظهار داشت: در مقابل این اقدام شنیع رژیم صهیونیستی دولت‌های اسلامی باید از خواب بیدار شوند و در مقابل توطئه‌های این رژیم بی‌هویت فریاد برآورند و با ملت مظلوم فلسطین که این روزها با قیام خود نیاز به حمایت مسلمانان دارند، هم‌صدا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز