خبرگزاری کار ایران

کمال الدین پورموذن در گفت و گو با ایلنا:

افراط و تفریط‌های ضرغامی در مورد احمدی‌نژاد زیاد بود / استهزای شخصیت‌ها و اقوام، کارنامه ضرغامی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۶۸

امیدواریم صدا و سیما با ریاست جدید از افراط و تفریط‌ها و دامن زدن به برخی از مسائل جناحی و به استهزا کشیدن اقوام جلوگیری کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم صدا و سیما با ریاست جدید از افراط و تفریط‌ها و دامن زدن به برخی از مسائل جناحی و به استهزا کشیدن اقوام جلوگیری کند.
کمال‌الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که روند مدیریت ۱۰ ساله آقای ضرغامی را با توجه به انتقادات بسیاری که به ایشان وارد می‌کنند، چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: بهره‌وری در کشورمان حداکثر ۴ سال است و پس از سپری شدن ۴ سال مدیران به واسطه اینکه هر آنچه در توان و برنامه دارند را اجرا قرار می‌دهند راندمان و مطلوبیت کارشان کم می‌شود و این موضوع شامل مدیریت آقای ضرغامی می‌شود.
نماینده مردم اردبیل افزود: آقای ضرغامی شاید ۴ سال اول مطلوب کار کرده باشد اما بعد از ۴ سال نقدهای بسیاری بر ایشان مطرح است؛ از جمله افراط و تفریط‌های زیادی که در خصوص شخص آقای احمدی‌نژاد داشتند و همچنین مدیریت جریانات انتخابات ۸۸.
وی ادامه داد: استهزا و مسخره کردن شخصیت‌ها و برخی اقوام در صدا و سیما و همچنین استهزا قوه مجریه و مقننه از کارنامه مدیریت قبلی صدا و سیما بود. کارنامه آقای ضرغامی نکات مثبت هم داشت اما شامل نقاط منفی عدیده‌ای می‌شد که امیدوارم رئیس جدید این بساط بی‌مهری به نمایندگان، دولت و حقوق شهروندی را به اتمام برساند و همه آحاد ملت را به یک نگاه عدالت و جریانات فکری که در قالب نظام حرکت می‌کنند، ببیند.
این عضو فراکسیون رهروان مجلس با بیان اینکه صدا و سیما باید از صاحب‌نظرهای همه جریان‌های فکری استفاده کند و واقعا یک رسانه ملی محسوب شود، گفت: صدا و سیما نباید رسانه‌ای برای گروه، باند و یا جناح خاصی باشد و سعی کند با فرهنگ‌سازی و به کار بردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تحقق حماسه اقتصادی بدون در نظر گرفتن گروه خاصی تمام ظرفیت خودش را به منصه ظهور برساند.
پیرموذن اظهار داشت: هر گونه تغییر، ظرفیتی است برای راندمان کار و این را باید به فال نیک بگیریم. آقای سرافراز علیرغم محدودیت‌های بین‌المللی صدا و سیما کشور خصوصا در مسائل برون‌مرزی کارنامه درخشانی داشته و امیدوارم از همه آن استراتژی‌هایی که دولت مصمم است و برای اعتدال در نظر گرفته است برای خودش کارنامه درخشانی بسازد.
وی با بیان اینکه آقای سرافراز را شخصی بدون حاشیه سیاسی می‌شناسم ادامه داد: من ایشان را انسانی غیرجناحی می‌شناسم و کسانی که با او کار کرده‌اند اقدامات موثر و مدیریت خوبی را از ایشان دیده بودند که امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.
نماینده مردم اردبیل در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها فکر می‌کنند صدا و سیما به فتنه ۸۸ دامن زده است و در آن زمان نتوانست به موقع این جریان را مدیریت کند، خاطرنشان کرد: شاید بهتر از این می‌توانستند این موضوع را جمع کنند و در آن زمان شاید با مدیریت بهتر، سرمایه های اجتماعی افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز