خبرگزاری کار ایران

موافق وزیر پیشنهادی علوم / ۴ /

لاهوتی: به نیلی رای بدهید تا گزینه اصلی دولت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۳۹

عده‌ای دولت و وزیر پیشنهادی را به عدول از خط قرمز متهم می‌کنند در حالی که وزارت اطلاعات صلاحیت آقای نیلی را تایید کرده‌اند که اگر چنین نبود این امکان وجود داشت که بتوان عدول ازخط قرمز نظام را مطرح کنیم.

یک نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم خطاب به نمایندگان مخالف گفت: شما از کجا می‌دانید که ایشان گزینه اصلی دولت نیست؟ این حرف شما چنین معنایی را می‌رساند که شما به آقای نیلی رای نمی‌دهید چون گزینه اصلی نیست اگر چنین فکر می‌کنید من به شما پیشنهاد می‌دهم که به آقای نیلی رای بدهید تا گزینه اصلی دولت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی یکی از موافقان وزیر پیشنهادی طی نطقی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به سخنان مخالفان محمود نیلی احمدآبادی گفت: یکی از نمایندگان اعلام کرد دانشگاه جای ماموریت سیاسی نیست. آیا شما از حالا چنین قضاوت می‌کنید که آقای نیلی می‌خواهد یک ماموریت سیاسی را در دانشگاه‌ها دنبال کند؟ آیا قضاوت زودهنگام یک قضاوت منصفانه است؟

این عضو فراکسیون رهروان در ادامه به تاکید برخی از نمایندگان برای برائت جویی وزیر پیشنهادی علوم از حوادثسال ۸۸ اشاره کرده و افزود: یکی از نمایندگان فرمودند شما در جریان فتنه سکوت کردید آیا می‌تواند سکوت به چنین معنایی رسید که یک فرد در آن جریان فتنه دست داشته و نقش ایفا کرده است؟

وی ادامه داد: قطعا آقای نیلی خودشان در باره حوادثسال ۸۸ توضیح می‌دهند و اساسا سوال من این است آیا می‌شود آقای روحانی یک وزیری را معرفی کند که در این فتنه نقش داشته است؟

لاهوتی در ادامه به بخشی از صحبت‌های یکی از ناطقان جلسه مبنی بر اینکه آیا آقای وزیر همکار شهید داشته‌اند تصریح کرد: من خودم در جبهه شرکت داشتم و تک تیرانداز بودم آیا این درست است که بگوییم همه باید در جبهه تک تیرانداز باشند؟ در جبهه برخی‌ جزو فرماندهان جنگی هستند فرا‌تر از آن حتی مردمی که پشت صحنه هستند در جنگ نقش دارند به تعبیری در جنگ همه نقش ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: عده‌ای دولت و وزیر پیشنهادی را به عدول از خط قرمز متهم می‌کنند در حالی که وزارت اطلاعات صلاحیت آقای نیلی را تایید کرده‌اند که اگر چنین نبود این امکان وجود داشت که بتوان عدول ازخط قرمز نظام را مطرح کنیم.

وی همچنین به سخنان الیاس نادران و عزیز اکبریان مبنی بر جدی نبودن گزینه پیشنهادی وزارت علوم اشاره کرد و گفت: شما از کجا می‌دانید که ایشان گزینه اصلی دولت نیست؟ این حرف شما چنین معنایی را می‌رساند که شما به آقای نیلی رای نمی‌دهید چون گزینه اصلی نیست اگر چنین فکر می‌کنید من به شما پیشنهاد می‌دهم که به آقای نیلی رای بدهید تا گزینه اصلی دولت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز