خبرگزاری کار ایران

منصوری آرانی در گفتگو با ایلنا:

فرمایشات اخیر رهبری در شرایط حساس کنونی برای همه جریانات معنادار است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۳۸

مقام معظم رهبری در سخنرانی خود ما را به این موضوع هدایت کردند که باید دلسوزانه به مسائل و قضایای کشور نگاه کنیم و سعی کنیم از تفکرات گروهی و جریانی خارج شویم و منافع ملی خود را به منافع گروهی، حزبی و جناحی ترجیح دهیم.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی در ارزیابی سخنان مقام معظم رهبری در مراسم افطاری مسئولان کشور دغدغه‌های آیت الله خامنه ای را در شرایط حساس کنونی برای همه جریانات معنادار دانست و تاکید کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید مطالبات‌مان را در مسیر امید و اعتماد مردم دنبال کنیم، نکته بسیار قابل تاملی است.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و حمایت قاطع ایشان از دولت تدبیر و امید در مراسم افطاری که با حضور مسئولان و کارگزاران نظام برگزر شد، با بیان این که مقام معظم رهبری در همه مقاطع از دولت‌های مختلف حمایت کرده اند، افزود: اما نکته قابل توجه این است که ایشان در مقاطع حساس بر این حمایت‌ها تاکید بیشتری داشته است.
نماینده مردم آران و بیدگل سخنان مقام معظم رهبری در مراسم افطار را تاکیدآمیز ارزیابی کرد و این تاکید را معلول شرایط حساسی است که دولت کنونی با آن مواجه است، دانست.
وی افزود: دولت هم در داخل و هم در سطح بین‌الملل در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شرایطی ویژه قرار دارد لذا با توجه به اتفاقاتی که در منطقه به لحاظ نظامی در جریان است و به لحاظ تشنجاتی که در کشورهای همجوار ما رخ می‌دهد و توطئه‌هایی که علیه ما وجود دارد مقام معظم رهبری تذکراتی را خطاب به مسئولین نظام، جریانات سیاسی، مجلس و قوه قضاییه و قوه مجریه مطرح کردند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در واقع به گونه‌ای شرایط روز را برای ما تبیین کردند و ما را به این موضوع هدایت کردند که باید دلسوزانه به مسائل و قضایای کشور نگاه کنیم و سعی کنیم از تفکرات گروهی و جریانی خارج شویم و منافع ملی خود را به منافع گروهی، حزبی و جناحی ترجیح دهیم تا هم دولت و هم مجلس بتوانند از این مقطع حساس و تلاطم‌هایی که شاهد آن هستیم، عبور کنند.
منصوری آرانی سخنان مقام معظم رهبری را به ویژه در رابطه با مسائل هسته‌ای کشور بسیار مهم دانست و افزود: از آنجا که مذاکرات در یک شرایط بسیار سخت قرار گرفته و احتیاج به تشویق و همگرایی و نگاه هم‌جهت مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه جریانات دارد لذا سخنان ایشان برای اینکه این مذاکرات بتواند در این شرایط سخت و پیچیده در مدتی که تعیین شده پیش برود بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این شرایط حساس برای همه جریانات معنادار است، تاکید کرد: این تذکر مقام معظم رهبری به مسئولین حکومتی در خصوص خودداری از انتقادات علنی از یکدیگر در تریبون‌های عمومی به نظر می‌رسد که درواقع خطاب به هر دو جریان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب باشد.
نماینده مردم آران و بیدگل ادامه داد: هم دولت‌مردان و کسانی که حامی دولت هستند و هم حامیان دولت پیشین و مخالفین دولت کنونی باید توجه داشته باشند که انتقادات تند و مچ‌گیری از یکدیگر موجب ناامیدی مردم می‌شود چرا که اگر ناکارآمدی همه دولت‌ها با این رفتارهای این چنینی به مردم القا شود باعثبی‌اعتمادی مردم خواهد شد.
وی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید مطالبات‌مان را در مسیر امید و اعتماد مردم دنبال کنیم نیز نکته بسیار قابل تاملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز