خبرگزاری کار ایران

انصاری با اشاره به موضوع استیضاح وزیر علوم:

تلاش هیأت رئیسه مجلس و دولت بر ایجاد وفاق است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۳۷

تلاش هیأت رئیسه مجلس و دولت بر ایجاد وفاق است تا مسأله استیضاح را منتفی کنیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: تلاش معاونت پارلمانی بر این است که استیضاح درباره هیچ وزیری مطرح نشود و قبل از رسیدن به مرحله استیضاح، حل و فصل شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری درباره مطرح شدن استیضاح وزیر علوم از سوی تعدادی از نمایندگان، اظهار کرد: طی یکی - دو هفته گذشته جلسات فشرده‌ای بین نمایندگان درخواست کننده استیضاح با وزیر علوم و نواب رئیس و رئیس مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه " موضوعات مختلفی برای استیضاح وزیر علوم مطرح بوده است "، افزود: جلسات چندجانبه و دوجانبه متعددی برگزار و رایزنی‌های زیادی انجام شده است. در این زمینه تلاش معاونت پارلمانی بر این است که استیضاح درباره هیچ وزیری مطرح نشود و قبل از رسیدن به مرحله استیضاح حل و فصل شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه " اگر نمایندگان بر استیضاح تاکید کنند، دولت هم طبق قانون عمل می‌کند "، گفت: باید ببینیم نمایندگان چه تصمیمی می‌گیرند. به نظرم جلساتِ برگزارشده، خوب بود و نقطه نظرات مشترک زیادی وجود داشت.

به گزارش خانه ملت، انصاری با بیان اینکه " زمینه همراهی، همفکری و همدلی مجلس و دولت زیاد است "، درباره مذاکرات خود با رئیس مجلس درباره استیضاح وزرای دولت، اظهار کرد: ‌ تلاش هیأت رئیسه مجلس و دولت بر ایجاد وفاق است تا مسأله استیضاح را منتفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز