خبرگزاری کار ایران

احمدی در تذکر شفاهی:

پرداخت وام ازدواج به جوانان هر چه سریعتر انجام گیرد

کد خبر : ۱۷۹۲۱۲

لاش برای فروکش نکردن تب و تاب حل مشکلات مطالبات بانکی از ضروریات به شمار می رود که حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان و ۲۰ درصد مجموع نقدینگی کشور است که وزیر اقتصاد و دستگاه های قضایی باید با پیگیری لازم مطالبات بانکی را حل کرده تا تزریق منابع جدید باشد.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد و مسئولان قضایی درخواست کرد تا به سرعت پیگیر مطالبات بانکی باشند.

به گزارش ایلنا، علی محمد احمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان گفت: لازم است تا پرداخت وام ازدواج به جوانان هر چه سریعتر انجام گیرد؛ با وجود آنکه این مبلغ ناچیز است اما پرداخت آن می تواند سد راه ازدواج جوانان را برطرف کند.

نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد ضمن تشکر نسبت به درایت دولت در خصوص کنترل نرخ تورم و ثبات نسبی در اقتصاد کشور یادآور شد: باید این نکته را هم یادآور شد که ما امسال هدفگذاری کردیم که نرخ رشد ۳ درصدی را در اقتصاد داشته باشیم زیرا اقتصاد ما نیاز به تحرک بخشی دارد لذا توأم با سیاست های مالی، یک سیاست انبساطی پولی نسبی را باید دنبال کنیم.

وی در ادامه تذکر خود به وزیر اقتصاد گفت: تلاش برای فروکش نکردن تب و تاب حل مشکلات مطالبات بانکی از ضروریات به شمار می رود که حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان و ۲۰ درصد مجموع نقدینگی کشور است که وزیر اقتصاد و دستگاه های قضایی باید با پیگیری لازم مطالبات بانکی را حل کرده تا تزریق منابع جدید باشد.

احمدی تأکید کرد: تذکری به وزیر نیرو دارم و خواستار رفع مشکلات آب و برق مناطق جنوبی ایلام هستم زیرا با وجود گرمای شدید تابستان اما شاهد قطعی برق و قطعی آب در این مناطق هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز