خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

لاریجانی درگذشت ماموستا حسام الدین مجتهدی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۹۴۸

از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فقدان آن روحانی جلیل القدر را به مردم دیندار و شریف کردستان و همچنین بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، از خداوند متعال مغفرت و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم فاضل ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف گردید. مرحوم ماموستا مجتهدی در طول عمر خویش تلاش فراوان به جهت ترویج دین و وحدت مسلمانان و مؤمنان داشتند و در خدمت به مردم عزیز از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فقدان آن روحانی جلیل القدر را به مردم دیندار و شریف کردستان و همچنین بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، از خداوند متعال مغفرت و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌کنم. "

ماموستا مجتهدی که حدود ۹۳ سال سن داشت، از سال ۸۳ به عنوان امام جمعه سنندج منصوب و از سال ۹۰ نیز به عنوان منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری حضور داشت و همچنین به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج نیز فعالیت می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز