خبرگزاری کار ایران

خضری در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد:

تاکید بر ضرورت کاهش سن معاینه فنی خودروها به یک الی دو سال

کد خبر : ۱۴۸۹۳۳

معاون پارلمانی کمیته امداد با حضور در این کمیسیون درباره حمایت‌های بیمه‌ای و خدمات ارایه شده به سالمندان گزارشی را ارایه کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر بررسی آلودگی هوا در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: کاهش معاینه فنی خودروها بین یک تا دوسال از جمله راهکارها برای کاهش آلودگی هوا است.

به گزارش ایلنا، رسول خضری‌ درباره دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: بحثآلودگی هوای تهران از جمله مواردی بود که در جلسه این کمیسیون با حضور حافظی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، برگزار شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه از سوی حافظی گزارشی از آلودگی هوا و محصولات کشاورزی ارایه و قرار شد مطالبات شورای شهر از طریق شورای عالی استان‌ها به صورت طرحی آورده شود و کمیسیون بهداشت هم اعلام آمادگی کرد که در این میان همکاری لازم را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ به قسمت‌های دیگر گزارش ارایه شده از سوی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، پرداخت و گفت: امنیت غذایی، سموم نبات، کودهای شیمیایی، خودروها و منابع آلاینده همچنین کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروها از موضوعاتی بود که مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروها، تصریح کرد: تلاش برای کاهش معاینه فنی خودروها بین یک یا دوسال، از موارد مهم دستور کار کمیسیون بهداشت به شمار می‌رفت.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس نهم، با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون بهداشت، به بحثمشکلات بیماران نادر پرداخت و تاکید کرد: با توجه به اینکه ۹ اسفندماه روز بیماری‌های نادر است، بنابراین مسئولان بنیاد بیماری های نادر با حضور در این کمیسیون، گزارشی از وضعیت این بیماران ارایه کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: متاسفانه ۲۰ هزار بیمار نادر در سطح کشور وجود دارد که بر این اساس مسئولان بنیاد بیماری نادر برنامه‌های خود را در این زمینه ارایه کردند.

خضری، در مورد دستور کار دیگر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ‌ افزود: معاون پارلمانی کمیته امداد با حضور در این کمیسیون درباره حمایت‌های بیمه‌ای و خدمات ارایه شده به سالمندان گزارشی را ارایه کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی‌، گفت: قمشه اعلام کرد که میزان سالمندان در کشور مساوی با تعداد کودکان یک روزه تا ۴ ساله هستند که این مهم نشان دهنده افزایش سالمندی در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز