خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور در کمیسیون آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۹۶

روز سه‌شنبه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه بررسی طرح تأمین نیروی انسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و آموزشکده‌های زیرمجموعه را در دستور کار خود خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام‌نور در هفته آینده هر یک به شکل جداگانه جهت معارفه و ارائه گزارشی از چشم‌انداز برنامه‌های آتی سازمان متبوعشان در کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا روز یکشنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ضمن دعوت از معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی چشم‌انداز برنامه‌های آتی آن معاونت، به ادامه بررسی طرح نظام جامع آموزش و تربیت‌ فنی و حرفه‌ای و مهارتی می پردازد.

همچنین روز دوشنبه جلسه کارگروههای آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاهها، آموزشهای مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی این کمیسیون برگزار می شود.

روز سه‌شنبه نیز اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه بررسی طرح تأمین نیروی انسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و آموزشکده‌های زیرمجموعه را در دستور کار خود خواهند داشت.

علاوه بر این معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام‌نور در هفته آینده هر یک به شکل جداگانه جهت معارفه و ارائه گزارشی از چشم‌انداز برنامه‌های آتی سازمان متبوعشان در کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز