خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس اردن:

باید گفت و گو میان گروه های فلسطینی را تقویت کرد

کد خبر : ۱۴۷۲۰۸

ما به عنوان روسای پارلمان‌های کشورهای اسلامی باید بتوانیم از غزه دیداری داشته باشیم. این امر می‌تواند موجب تقویت تلاش‌های پارلمانی در میان کشورهای اسلامی در زمینه دفاع و حمایت از مردم فلسطین شد.

رییس پارلمان اردن اظهار داشت: علیرغم منابع بسیار کم کشور من، هرگز کمک‌های خود را به مردم فلسطین قطع نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عاطف الطراونه رییس پارلمان اردن در نشست سوم کمیته دائمی امور فلسطین در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی گفت: ما از پیشنهاد عراق برای تشکیل کمیته‌ای در جهت حل و فصل اختلافات در میان گروه‌های فلسطینی حمایت می‌کنیم. این مساله بسیار مهمی است.

وی افزود: این امر می‌تواند نقش گروه‌های آمریکایی را در فلسطین کمرنگ کند و با کمک تشکیلات خودگردان فلسطین می‌توان گفت‌و‌گو‌ها میان گروه‌ها را تقویت کرد.

عاطف الطراونه ادامه داد: ما به عنوان روسای پارلمان‌های کشورهای اسلامی باید بتوانیم از غزه دیداری داشته باشیم. این امر می‌تواند موجب تقویت تلاش‌های پارلمانی در میان کشورهای اسلامی در زمینه دفاع و حمایت از مردم فلسطین شد.

رییس مجلس اردن در پایان با بیان اینکه به رغم بسیاری زا مشکلات کشورش از اختصاص کمک‌های مالی به فلسطین دریغ نورزیده و هرگز این کمک‌ها را قطع نکرده است، افزود: کشور من از تشکیل کمیته دفاع از مردم فلسطین رد اردن استقبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز