خبرگزاری کار ایران

لاهوتی به ایلنا خبر داد؛

اصلاح ایرادات شورای نگهبان در کمیسیون تلفیق

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۲۶

دولت در بودجه ۵۱ هزار میلیارد برای سقف فروش حامل‌های انرژی در نظر گرفته که در کنار آن هم ۱۱ هزار میلیارد در بودجه در نظر گرفته شده بود که این ۵۱ هزار میلیارد به ۴۸ هزار میلیارد کاهش یافت.

نماینده مردم لنگرود از اصلاح ایرادات شورای نگهبان در کمیسیون تلفیق خبر داد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: جلسه امروز به اصلاح ایرادات و ابهامات شورای نگهبان اختصاص یافت و اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود و در بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۳ موارد که از سوی شورای نگهبان مغایر با اصل ۵۷ قانون اساسی دانسته شده بود را مورد بررسی و اصلاح قرار داد.

با بیان اینکه مهمترین بحثامروز به هدفمندی یارانه‌ها اختصاص داشت، بیان کرد: دولت در بودجه ۵۱ هزار میلیارد برای سقف فروش حامل‌های انرژی در نظر گرفته که در کنار آن هم ۱۱ هزار میلیارد در بودجه در نظر گرفته شده بود که این ۵۱ هزار میلیارد به ۴۸ هزار میلیارد کاهش یافت.

عضو کمیسیون عمران افزود: از این مقدار ۱۰ هزار میلیارد به تولید، ۲ هزار میلیارد به بیمه و ۴۷ هزار میلیارد هم به امور درمانی، یارانه نان و برق اختصاص یافت.

نماینده مردم لنگرود خاطرنشان کرد: در ایراد مطرح شده این مسئله مطرح شده بود تمامی درآمدها باید به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شده و از آنجا برداشت و هزینه شود که در مواردی که در جریان تصویب بودجه این موضوع آورده نشده بود مندرج و مصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز