خبرگزاری کار ایران

توکلی در اخطاری:

دادن تسهیلات به دو شرکت خاص به ضرر مناطق محروم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۶

زمانی که تسهیلاتی از صندوق توسعه ملی به دو شرکت ایدرو و ایمیدرو - با وجود کارنامه نامطلوب در استفاده از بیت المال - داده می‌شود این موضوع قطعا به ضرر مناطق محروم است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دادن تسهیلات از صندوق توسعه ملی به شرکت‌های ایدرو و ایمیدرو به ضرر مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در اخطاری با استناد به اصل ۱۱۰ قانون اساسی با بیان اینکه البته بعید می‌دانم که کسی من را به عدم طرفداری از مناطق محروم متهم کند، تأکید کرد: من قطعا طرفدار مناطق محروم هستم اما بی‌شک نقض فرامین مقام معظم رهبری و قانون اساسی در بلندمدت به ضرر محرومان کشور است.

نماینده مردم تهران ری و شمیرانات همچنین در ادامه در خصوص پیشنهاد مطرح شده مبنی بر ارائه تسهیلات به دو شرکت ایدرو و ایمیدرو برای سرمایه گذاری در مناطق محروم، گفت: با تصویب این پیشنهاد این شرکت‌ها به جای مردم از تسهیلات استفاده می‌کنند.

وی افزود: زمانی که تسهیلاتی از صندوق توسعه ملی به دو شرکت ایدرو و ایمیدرو - با وجود کارنامه نامطلوب در استفاده از بیت المال - داده می‌شود این موضوع قطعا به ضرر مناطق محروم است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات همچنین خاطرنشان کرد: قطعا با اختصاص تسهیلات از صندوق توسعه ملی به دو شرکت ایدرو و ایمیدرو این منابع را خرج دولت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز