خبرگزاری کار ایران

نماینده بجنورد:

دولت لایحه قانون تشکیلات سازمان مدیریت بحران کشور را ارائه کند

کد خبر : ۱۳۳۰۰۸

وقتی که زلزله بستان و سایر حوادثاین چنینی رخ داد به وزارت کشور مراجعه کردیم، اما آن‌ها روضه مفصلی خواندند که فرمهای لازم نوشته شده است و به نظار ت راهبردی رفته است، اما بودجه کافی برای آن تصویب پیش بینی نشده است.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با یک فوریت لایحه تمدید مدت زمان اجرای آزمایشی قانون تشکیلات سازمان مدیریت بحران کشور، خوستار ارائه لایحه جامع در این ارتباط شد.
به گزارش خبرنگارایلنا، قاسم جعفری در جلسه علنی امروز - دوشنبه - در مخالفت با یک فوریت لایحه تمدید مدت زمان اجرای آزمایشی قانون تشکیلات سازمان مدیریت بحران کشور ابراز کرد: وقتی که زلزله بستان و سایر حوادثاین چنینی رخ داد به وزارت کشور مراجعه کردیم، اما آن‌ها روضه مفصلی خواندند که فرمهای لازم نوشته شده است و به نظار ت راهبردی رفته است، اما بودجه کافی برای آن تصویب پیش بینی نشده است.
وی‌افزود‌: ‌اگر‌این‌۵ سال‌به‌اصلاح‌این قانون می‌پرداختیم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.
وی خطاب به دولت گفت: به جای اینکه تیم تخصصی تشکیل دهید و این مسائل را پیگیری کنید درخواست تمدید اجرای آزمایشی قانون را می‌کنیم.
وی ادامه داد: ما برای مواجهه و مدیریت سریع بحران مشکلی نداریم، اما سخن ما این است که وقتی قوه فاکره و ایجاد کننده قانون این قدر تنبل باشد، در عرصه اجرا چنین اتقاقی دوباره تکرار می‌شود.
جعفری در پایان اظهارات خود گفت: ایا دولت تضمین می‌دهد در این فرصت برخی مشکلات موجود را حل کندو نظر کار‌شناسان را همراه با یک لایحه جامع به مجلس بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز