خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان قوءقضاییه مکلف می‌شود؛

نگهداری محکومان مالی در مراکز مجزا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۰

شیوه نگه‌داری، به کارگیری، پرداخت و هزینه کرد اجرت این اشخاص مطابق آ ئین نامه‌ای است که به وسیله سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و با همکاری وزارت تعاون، کار و ر فاه اجتماعی تهیه می‌شود.

نمایندگان مجلس در بهارستان در ادامه رسیدگی به لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی ماده ۵ از این لایحه تصویب کردند.
به گزارش خبرنگارایلنا، در رای گیری به عمل آمده نمایندگان مجلس با ۱۶۰رای موافق بدون رای مخالف و ۷ رای ممتنع با تصویب ماده موافقت کردند.
در ماده ۵ از لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی آمده است: قوه‌قضائیه مکلف است افرادی را که به استناد ماده ۳ این قانون حبس می‌شوند جدای از محکومان کیفری و در مراکزی با عنوان «مرکز نگهداری محکومان مالی» که برای این منظور ایجاد می‌نماید، نگهداری و با همکاری دولت(وزارت تعاون کار و ر فاه اجتماعی) زمینه‌انجام فعالیت‌های اقتصادی و در آمد‌زا را برای محبوسین متقاضی کار فرا هم کند. شیوه نگه‌داری، به کارگیری، پرداخت و هزینه کرد اجرت این اشخاص مطابق آ ئین نامه‌ای است که به وسیله سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و با همکاری وزارت تعاون، کار و ر فاه اجتماعی تهیه می‌شود و ظرف سه ماه پس از لازم الاجرا شدن این قا نون به تصویب رئیس قوه قضائیه می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز