خبرگزاری کار ایران

حسن کامران در جمع خبرنگاران:

هرکسی هیئت مذاکره کننده را سازشکار بداند ضد ولایت فقیه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۵۳

نماینده اصفهان حضور مردم را سندی برای مردمی بودن بودن حکومت جمهوری اسلامی ایران دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به منتقدان هیئت مذاکره کننده هسته‌ای گفت: هرکس مذاکره کنندگان هسته‌ای را سازشکار بداند ضد ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن کامران در حاشیه مراسم امروز روز ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران حضور مردم در عرصه‌های سیاسی را جلو‌تر از مسئولین دانست ابراز کرد: امیدواریم روزی مسئولین نیز به مردم برسند. مردم اصولا از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند ولی متاسفانه مسئولین هر ۳ قوه با مردم و رهبری جمهوری اسلامی زاویه دارند.

وی ادامه داد: مردم علیرغم همه مشکلاتی که دارند همیشه در همهٔ عرصه‌ها به میدان می‌آیند ولی تعداد کمی از مسئولین در تظاهرات امروز حضور داشتند.

وی با گسترده خواندن حضور مردم در تظاهرات امروز تصریح کرد: هیچ هنرمندی نمی‌تواند زیبایی‌های ایران اسلامی را به تصویر بکشد و می‌بینیم که چگونه مردم از اصول و مبانی انقلاب دفاع می‌کنند و همین مقاومت است که موجب شده دشمن بی‌اعتبار شود و امروز می‌بینیم که دیگر آن‌ها ابر قدرت نیستند و به برکت انقلاب اسلامی است جمهوری اسلامی ایران در منطقه مقبولیت دارد.

کامران افزود: همانطور که امروز می‌بینیم سفارت خانه‌های آمریکا در کشور‌های اروپایی به جاسوسخانه تبدیل شده است بچه‌های ایران‌‌ همان روزهای اول انقلاب نام سفارتخانهٔ آمریکا را لانهٔ جاسوسی نامیدند و امام هم به حق ۱۳ آبان را انقلاب دوم نامیدند.

نماینده اصفهان با بیان اینکه حضور مردم سندی است برای مردمی بودن حکومت جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این حضور نشان می‌دهد ما یک حکومت مردمی داریم ولی همین طرف‌های مذاکره کننده ۲۰۰ هزار نفر را به زور جمع می‌کنند. ولی مردم ایران به شکل خود جوش حضور پیدا می‌کنند و نشان می‌دهد نظام ایران یک نظام مردمی است و همین حضور‌های مردم تاثیر فراوانی را در پیشبرد مذاکرات دارد و اثرات آن حتی فرا‌تر از مذاکرات است و علاوه بر جنبه ژئوپولوتیک جنبه ژئواستراتژیک نیز دارد.

عضو کمیسیبون امنیت ملی ابراز کرد: هرکس نظر مقام معظم رهبری را رعایت نکند ضد ولایت فقیه است و با توجه به بیانات روز گذشته رهبری که مذاکره کننده‌ها را سازش کار ندانید و کار سختی را پیش رو دارند اگر کسی فرموده‌های رهبری را در نظر نگیرد با رهبری زاویه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز