خبرگزاری کار ایران

فلاحی باباجان در نطق میان‌دستور:

خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده قطع شده است

کد خبر : ۱۱۴۷۷۵

ما با حمایت از دولت تدبیر و امید از سیاست‌های این دولت حمایت کرده و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: نسبت به عملکرد دولت در روابط بین‌الملل و دیگر موارد خوشبین بوده، اما نسبت به دشمنی دیرینه دشمنان کشور بدبین هستیم.

به گزارش ایلنا، عباس فلاحی باباجان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور تصریح کرد: ما با حمایت از دولت تدبیر و امید از سیاست‌های این دولت حمایت کرده و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ملت ما ۳۵ سال است که با تمام مشکلات ناشی از جنگ و تحریم و دشمنی‌ها ایستادگی کرده است و دولت محترم با آشنایی با این مشکلات به مردم حق می‌دهد که نسبت به عملکرد دشمنان دیرینه کشور بدبین باشد.

وی افزود: دولت آمریکا دولتی عهدشکن است که به دفعات دچار خطاهای زیادی نسبت به کشور و انقلاب شده که با توجه به این موارد برای دولت آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

فلاحی باباجان خطاب به وزیر راه نسبت به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: در مناطق زلزله‌دیده پول سفته بیشتر از هزینه‌های انجام شده از مردم دریافت می‌شود و خدمت‌رسانی به مردم این مناطق قطع شده همچنین قراردادهای مربوط به مسکن مهر قطع شده و جاده اهر - تبریز تبدیل به قتلگاه رانندگان شده است.

وی همچنین خطاب به وزیر، وضعیت سدهای منطقه را نابسامان دانست و گفت: حق مردم اهر است که از سد منطقه خود بیشترین بهره را ببرند و هنوز در بسیاری از روستاهای اهر با تانکر برای مردم آب حل می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس از وزیر جهاد کشاورزی خواستار پرداخت حق بیمه کشاورزان آسیب‌دیده شد و ادامه داد: قالیبافان مناطق اهر و هریس خواستار برپایی نمایشگاه دائمی فرش هستند و از وزیر کشور انتظار دارند استان ارسباران در منطقه ایجاد شود و روستای آراتان به شهر تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز