خبرگزاری کار ایران

فلاحی باباجان در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

اخذ سفته‌های کلان از مردم روستاهای زلزله زده اهر و هریس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۹

از عمل مدبرانه دکتر روحانی در صحنه بین الملل قدردانی می کنم که نشان ولایتمداری وی بوده است که نتیجه تدابیر رهبر معظم انقلاب و سفارشات ایشان بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تنها سینمای اهر تعطیل شده و سالن همایش اهر در حال فرو ریختن است، گفت: از مردم روستاهای زلزله زده سفته های کلان اخذ می شود.

به گزارش ایلنا، عباس فلاحی باباجان در نشست علنی امروز(یکشنبه ۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: ازعمل مدبرانه دکتر روحانی در صحنه بین الملل قدردانی می کنم که نشان ولایتمداری وی بوده است که نتیجه تدابیر رهبر معظم انقلاب و سفارشات ایشان بوده است.

نماینده مردم اهرو هریس در مجلس شورای اسلامی در تذرکی به وزیر راه و شهرسازی گفت: در روستاهای زلزله دیده اهر و هریس بدون حسابرسی دقیق اقدام به اخذ سفته های کلان از مردم می کنند و کار عظیمی که نظام در مناطق زلزله زده انجام داده بود با این وضعیت زیر سؤال می رود و خواهشمندم بازرسی فرستاد شود تا این موضوع را بررسی کنند.

وی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تنها سینمای شهرستان اهر تعطیل شده و بلا استفاده است و تنها سالن همایش ارشاد اسلامی اهر در حال فرو ریختن است و هیچ بررسی و کنترلی در آن صورت نمی گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی گفت: هفته جاری نیز مجدد شاهد تصادف منجر به فوت در جاده اهر تبریز و هریس بودیم و روند پایان دادن به بحران قتلگاه جاده مذکور رضایت بخش نیست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز