خبرگزاری کار ایران

موسوی:

کارگران فولاد ۳ ماه حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۸

برخی از قضات غیر بومی حدود ۲۵ سال است که در استان خوزستان سکنی گزیده اند و گروه های مافیایی را تشکیل داده اند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تذکری خطاب به وزیر دادگستری گفت: برخی از قضات غیر بومی حدود ۲۵ سال است که در استان خوزستان سکنی گزیده اند و گروه های مافیایی را تشکیل داده اند.

به گزارش ایلنا، سید شکرخدا موسوی در نشست علنی امروز(سه شنبه ۲ مهر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: متأسفانه نزدیک به ۳ ماه است که حقوق کارگران فولاد پرداخت نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرداخت نشدن حقوق کارگران فولاد خوزستان باعثتجمع مداوم، در این شهر شده است.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر اقتصاد، افزود: خوزستان در سپرده گذاری مردم، رتبه دوم را در کشور دارد در حالی که در پرداخت تسهیلات بانکی رتبه ۲۸ در کشور را دارد عملا بیش از ۶ هزار میلیارد تومان از پول مردم مظلوم خوزستان در بانک های مرکز کشور یعنی تهران و بعضی استان ها هزینه می شود.

موسوی تأکید کرد: از آقای طیب نیا خواهش دارم تا کارگروه ویژه ای را ترتیب دهند تا وضعیت بانک های خوزستان را سر و سامان یابد.

وی در تذکر به وزیر دادگستری یادآور شد: تعدادی از قضات که غیر بومی هستند به دلیل آنکه بیش از ۲۰ الی ۲۵ سال در آنجا مانده اند تشکیل گروه های مافیایی داده اند و مسائل انتصاب مدیران و شهرداری ها نیز از طریق همین گروه ها انجام می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، گفت: از آقای پورمحمدی می خواهم که تیمی را به استان خوزستان اعزام کند زیرا اگر به این موضوع بی توجهی شود دوباره این مهم را تذکر خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز