خبرگزاری کار ایران

سلطانی پور در نطق میان‌دستور عنوان کرد:

تشکر از مواضع رییس‌جمهور در اجرای طرح عفاف و حجاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۳۳

رسانه‌های غرب سعی دارند همزمان با سفر رئیس جمهور به نیویورک با سیاه‌نمایی اوضاع ایران را بد جلوه دهند و تنها راه رفع مشکل را مذاکره با آمریکا عنوان کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: رسانه‌های غرب سعی دارند همزمان با سفر رئیس جمهور به نیویورک با سیاه‌نمایی اوضاع ایران را بد جلوه دهند و تنها راه رفع مشکل را مذاکره با آمریکا عنوان کنند.

به گزارش ایلنا، عطاالله سلطانی‌پور در نشست علنی امروز(سه‌شنبه ۲ مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: جنگ ۸ ساله تحمیلی چهره‌های نفاق را مشخص کرد، چرا که دفاع مقدس زمینه نزول نصرت الهی برای این مملکت بود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: مطابق بیانات رهبری هر جا که به دستورات اسلام عمل کردیم موفق شدیم، اگر سپاه یاور مظلومان است همه از برکات دفاع مقدس است.

وی افزود: به گفته امام(ره) جبهه دانشگاه است که امروز شاهد انتشار مکتوبات این دانشگاه در جامعه هستیم اما متاسفانه از این آثار فاخر کمتر فیلم و سریالی ساخته و پخش می‌شود. نمونه این آثار فاخر کتاب دختر شیستا است که یک نسخه آن را به رئیس مجلس تقدیم می‌کنم و امیدوارم صدا و سیما اثری فاخر از این کتاب سازد.

سلطانی‌ صبور با اشاره به لزوم رفع مشکلات مدارس گفت: دولت قبل قانون عفاف و حجاب را مسکوت گذاشت، اما از مواضع آقای روحانی در رابطه با این قانون تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر به دستگاه‌های اجرایی دستورات لازم برای اجرا ابلاغ شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: همزمان با سفر رئیس جمهور به نیویورک، رسانه‌های غربی افکار عمومی را به دو سو هدایت می‌کند، اول سیاه نمایی شرایط فعلی ایران و دوم هدایت افکار عمومی به این سمت که راه حل رفع مشکلات مذاکره با آمریکاست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص حوزه انتخابیه خود گفت: استان همدان در معرض خشکسالی است که از وزیر نیرو برای رفع مشکل خشکسالی استان و افتتاح سد شنجور خواستار مساعدت هستم،

وی ادامه داد: همچنین از جهاد کشاورزی می خواهم نسبت به بخشنامه خشکسالی اقدام نماید و در نهایت به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم که هنوز جاده ۴ خطی شهرستان رزن که طبق مصوبات مجلس قرار بود تا پایان شهریور ماه بهره‌برداری شود، آماده استفاده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز