خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

رییس‌جمهور از سوی افراطیون تحت فشار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۲۳

نباید اصولگراهای افراطی سیاست خارجی دولت احمدی نژاد را به روحانی دیکته کنند / روحانی از سوی افراطیون تحت فشار است و باید به نحوی عمل کند که دیپلماسی خارجی که در پیش گرفته با حاشیه‌سازی این گروه‌ها دچار خدشه نشود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن هشدار به اظهارات افراطیون داخلی در مورد دکترین سیاست خارجی روحانی، گفت: دیپلماسی خارجی اعلام شده از سوی روحانی مورد حمایت رهبری است و نباید دچار خدشه شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، نسبت به تندروی افراطیون اصولگرا در مورد موضع دولت روحانی در سیاست خارجی گفت: اظهارات غیرمنطقی افراطیون به دولت و منافع ملی آسیب وارد می‌کند.

وی با اشاره به موضع متعادل روحانی در سیاست خارجی و انعطاف پذیری وی گفت: در حال حاضر دکتر روحانی از سوی افراطیون تحت فشار است و باید به نحوی عمل کند که دیپلماسی خارجی که در پیش گرفته با حاشیه‌سازی این گروه‌ها دچار خدشه نشود.

نماینده مردم ورامین تصریح کرد: حفظ تعادل و همچنین ایجاد گفتار منطقی می‌تواند موفقیت دولت روحانی را در دیپلماسی خارجی تضمین کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: نباید اصولگراهای افراطی در تلاش باشند که سیاست خارجی دولت احمدی نژاد را به روحانی دیکته کنند.

نقوی حسینی واگذاری نیروگاه اتمی بوشهر به صورت موقت را به معنای تحویل مدیریتی این نیروگاه از سوی کارشناسان روسی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر به طور دائمی به کارشناسان ایرانی تحویل داده می‌شود و به کاربردن واژه موقت به معنای این است که اگر ایراداتی مشاهده شد کارشناسان روسی در طول این مدت ان را برطرف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز