خبرگزاری کار ایران

جلیلی در نطق میان‌دستور:

۴۳ درصد بیکاری، میراثدولت دهم برای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۸

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس اظهار داشت: امیدواریم در برنامه بودجه ۹۳ این موارد لحاظ شده و ردیف بازسازی و توسعه استان خوزستان که در لایحه بودجه ۹۲ توسط دولت دهم حذف گردیده احیا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، ۴۳ درصد بیکاری را میراثدولت دهم برای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا خواند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جلیلی درصحن علنی امروز مجلس(یکشنبه) خطاب به رئیس جمهور گفت: اکنون که ۲۵ سال از جنگ تحمیلی گذشته، استان خوزستان همچنان درانتظار تکمیل و توسعه زیر ساخت های ازبین رفته است و چشم به برنامه های دولت یازدهم برای حل مشکلات اساسی دارد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم در برنامه بودجه ۹۳ این موارد لحاظ شده و ردیف بازسازی و توسعه استان خوزستان که در لایحه بودجه ۹۲ توسط دولت دهم حذف گردیده احیاشود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: میراثمانده ازدولت دهم در شهرستان های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا وهفتکل بر اساس آمار مرکز آمار ایران ۴۳.۶ درصد بیکاری در این چهار شهرستان بوده که نبود حمایت در آینده ای نزدیک بحران های جدی را بوجود می آورد.

اسماعیلی افزود: پروژه هایی که در حوزه ایجاد اشتغال برای پتروشیمی مسجد سلیمان، کارخانه آلومینیوم، بیمارستان ها و توسعه اراضی کشاورزی بوده همه نیمه تمام رها گردیده که نیازبه توجه جدی دولت دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: انتظارمی رود رویکرد وزارتخانه متبوع وی برای حل بحران برق و آب کشاورزی مثبت باشد. اکنون که فعالان اقتصادی رویکرد خوبی به دولت یازدهم دارند حمایت از تولید رادربرنامه خود داشته باشید. در سال ۹۲ عدم تحقق درامدهای دولت قطعی است، امیدواریم دولت برای کاهش کسری خود اولویت خود را درکاهش درآمدهای کارمندان دولت قرار ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز