خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد:

افزایش 20 درصدی تصادفات رانندگی در استان

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۷۷۷

علی عباسی از افزایش 20 درصدی تصادفات رانندگی در استان مازندران در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی،مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران  کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال را ۷۲ نفر شامل ۶۰ مرد و ۱۲ زن ذکر کرد و گفت: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت.

عباسی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه، برون شهری ۴۵ نفر، محور درون شهری ۲۴ نفر، و راه روستایی ۳ نفر را در برمی‌گیرد و همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری با ۱۶، بابل با ۱۰ و آمل با ۶ فوتی و شهرهای نکا و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است.

وی یادآور شد: از مجموع متوفیان ۲۰ نفر عابر، ۲۰ نفر راننده، ۱۸ سرنشین ،۱۳ موتور سوار و یک نفر دوچرخه سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سال جاری، هزار و ۱۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است.

عضو شورای قضائی استان تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات مؤثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز