خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار اعضای هیات اجرایی خانه کارگر با مدیر کل بهزیستی استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۲۰

پیش از ظهر امروز اعضای هیات اجرائی خانه کارگر استان مازندران با فرزاد گوهردهی،مدیر کل بهزیستی استان مازندران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،پیش از ظهر امروز اعضای هیات اجرائی خانه کارگر استان مازندران با فرزاد گوهردهی،مدیر کل بهزیستی استان مازندران دیدار کردند.

نصرالله دریابیگی،دبیر اجرائی خانه کارگر استان مازندران در این دیدار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران،انقلاب مستضعفان و پابرهنگان بوده است،گفت:اولین قشری که در برپایی این انقلاب مقدس به امام راحل لبیک گفتند،کارگران بودند.

وی افزود:امروز متاسفانه کارگران و بازنشستگان از نظر معیشتی در وضعیت اسفباری هستند.

دریابیگی با بیان اینکه تشکیلات خانه کارگر در استان مازندران دارای ۴ شعبه در شهرهای بهشهر،ساری،قائم شهر و آمل به کارگران و اعضای خانه کارگر خدمت رسانی می کنند،گفت:تشکیلات خانه کارگر دارای ۸۰ هزار عضو در سطح استان می باشد.

وی با بیان اینکه امروز کارگران صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند،عنوان کرد:تشکیلات خانه کارگر همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات رایگان به کارگران نجیب و مظلوم ذره ای از دغدغه های این قشر کاسته شود.

دریابیگی در ادامه به وظیفه سنگین سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت:یکی از وظایف اصلی بهزیستی حمایت از قشر مستضعف و مظلوم و کم توان جسمی در کشور بوده است و از این جهت تشکیلات کارگری خانه کارگر با سازمان بهزیستی دارای یک هدف مشترک است.

وی افزود:جامعه کارگری و بازنشستگی امروز از نظر معیشتی در وضعیتی است که انتظار می رود سازمان بهزیستی بیش از پیش حامی این قشر مظلوم باشد.

در ادامه این دیدار فرزاد گوهردهی،مدیر کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه اداره کل بهزیستی مازندران حدودا به یک سوم جمعیت استان خدمت ارائه می دهد،گفت:حدود ۶۰ هزار خانوار معلول در استان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

وی افزود:سازمان بهزیستی یک نهاد حمایتی است و ۱۳۰ وظیفه برای این سازمان مشخص شده است.

گوهردهی با اشاره به اینکه اعضای تحت پوشش بهزیستی را نیازمندان و معلولین تشکیل می دهد، گفت:با حمایت مدیریت محترم سازمان بهزیستی،استاندار و خیرین در ایام کرونا بیش از ۳۲ هزار بسته حمایتی غذایی بین افراد تحت پوشش سازمان در استان تقسیم شد.

وی عنوان کرد:تمام تلاش مجموعه بهزیستی در این است که کیفیت زندگی افراد تحت پوشش سازمان را ارتقا دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز