خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران خبر داد:

ذخیره کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۴۶۷

حسینعلی قوانلو گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز خانوار در استان مازندران جهت مصرف در ماه مبارک رمضان به طور کامل در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان سالجاری مقدار 2000 تن برنج، 2000 تن شکر، 1000 تن گوشت مرغ منجمد، 600 تن گوشت قرمز، 2000 تن روغن و نزدیک به 4000 تن خرما از سوی ستاد تنظیم بازار کشور به استان مازندران اختصاص داده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه از قبل هم برای ایام عید نوروز امسال میزان قابل توجهی کالاذخیره سازی شده ، هم اکنون در سطح استان شاهد ذخیره سازی بسیار خوب کالاهای اساسی در انبارها و فراوانی آنها در سطح فروشگاه های استان می باشیم.

قوانلو تصریح کرد: با توجه به رصد روزانه و ذخیره سازی مناسب جای هیچگونه نگرانی برای عرضه کالا در ایام پیش رو در استان مازندران وجود ندارد و این اطمینان را به شهروندان عزیز استان می دهیمکه برای چند ماه آینده هم کالاهای اساسی در مازندران ذخیره سازی شده است.

حسینقلی قوانلو در پایان یادآور شد مجدداً به مردم عزیز استان این اطمینان را می دهیم هم اکنون ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان در بهترین شرایط خود در چند سال اخیر بوده و دسترسی شهروندان به اقلام اساسی در این روزها که به سهولت انجام می شود دلیل این امر می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز