خبرگزاری کار ایران

به منظور جلوگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا ؛

تمامی ورودی های استان مازندران بسته شد/فقط بومی ها،وسائل نقلیه سوخت رسانی و مواد غذایی اجازه ورود دارند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۱۶

به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ورود خوردروهای با پلاک غیربومی به استان‌های مازندران و گیلان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ نادر رحمانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ورود خوردروهای با پلاک غیربومی به استان‌های مازندران و گیلان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه‌ای که تردد آنها در محورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: تردد در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت - قزوین روان گزارش شده است.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است از سفرهای غیرضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنید.

محور کیاسر بسته شد

عباسعلی رضایی،فرماندار ساری نیز در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا گفت: براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا،محور کیاسر از تلمادره بر روی مسافران و افراد غیر بومی بسته شد.

وی ادامه داد:در حال حاضر تنها وسایل نقلیه حامل سوخت و مواد غذایی و بومی ها اجازه ورود به منطقه را خواهند داشت و در غیر  این صورت از ورود افراد دیگر به منظور حفظ سلامت مردم منطقه و جلوگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا جلوگیری خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز