خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی انقلاب مرکز مازندران:

ادعای خرید و فروش آرا بیشترین گزارشات انتخاباتی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۱۵

دادستان عمومی انقلاب مرکز مازندران با اشاره به اینکه بیشترین تخلفاتی که به ما گزارش شده است مربوط به ادعای خرید و فروش آرا بوده است، گفت: هرگونه گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی بلافاصله پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سید یونس حسینی عالمی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه تاکنون پرونده خاص تخلفات انتخاباتی در استان مازندران تشکیل نشده است، گفت: هرگونه گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی بلافاصله پیگیری می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه بیشترین تخلفاتی که به ما گزارش شده است مربوط به ادعای خرید و فروش آرا بوده است که ماموران ما مورد بررسی و پیگیری قرار دادند ، افزود: گزارش‌های رسیده از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و حوزه انتخابه بایل بوده که در بابل منجر به دستگیری شده است.

دادستان مرکز مازندران پیرامون بحث‌هایی که در فضای مجازی منشتر می‌شود و پیشتازی کاندیدای بخصوصی را اعلام می‌کند، توضیح داد: این امر تخلف محسوب نمی شود ضمن آنکه پلیس فتا مسئول پیگیری این موضوعات در فضای مجازی است .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران پیش از این از مردم خواسته بود چنانچه گزارش تخلفاتی دارند آن را به شماره ۰۹۱۱۲۲۹۳۲۴۰ پیامک کنند.

وی تخلفات انتخاباتی گزارش شده را «جزیی» توصیف کرد و گفت: از سراسر استان با شماره‌ای که پیش از این اعلام شد، پیامک داده و گزارش می‌دهند که پیگیری می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز