خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی است/ملت ایران راه سردار سلیمانی ها را ادامه می دهند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۳۷

امام جمعه ساری گفت: به دنیای استکبار و ترامپ ظالم اعلام می کنیم ، مملکت ما سردار سلیمانی ها فراوان هستند و پرچم ایشان را با افتخار به دست خواهیم گرفت و در انتظار انتقام سخت برای شما خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری  با تاکید بر تقوا ،ترس از خدا و پرهیزکاری اظهار کرد: بهترین دستاورد شهدا تقواست و آنچیزی که شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی را خشنود خواهد کرد ،این است که ما مردم با تقوا باشیم.

وی به آیه 194 سوره بقره که برتقوا تاکید دارد،اشاره کرد و  افزود: تقوا بهترین هدیه ای است که ما می توانیم به ارواح طیبه شهدا تقدیم کنیم.

امام جمعه ساری  گفت: دستاورد قاسم سلیمانی ها با تقوا حفظ خواهد شد و اینکه همه باید جان خود را در راه دوست تقدیم کنیم و چه خوب است این راه ،راه شهادت باشد.

وی با بیان اینکه اعمال صالح بهترین دستاوردی است که برای آخرت ذخیره می شود ،افزود: هر کسی رابطه خود را با خدا اصلاح کند رابطه اش با مردم نیز اصلاح می شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی به روز شمار هفته و مناسبت های پیش روی اشاره کرد و گفت: 17 دی ماه سالروز اعلام کشف حجاب از طرف رضاخان بوده است،درود خداوند بربانوان و خانواده هایی که از بی حجابی و بدحجابی فاصله گرفته و چادر حضرت زهرا (س) را به سر می کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مردم با بصیرت خود حماسه‌ای در دفاع از انقلاب خلق کرده‌اند به فرازی از بیانیه گام انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آزادی، اخلاق، معنویت، استقلال، برادری و عزت به یک نسل و جامعه مربوط نیست تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره‌ای دیگر افول کند و هرگز نمی‌تواند مردمی را تصور کرد که از این چشم اندازهای مبارک دل ز ده شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: شعارهای انقلاب اسلامی جاوید و ابدی است و به زمان خاصی تعلق ندارد و در همه زمان‌ ها مردم و فطرت آنان خواستار تحقق آرمان ‌هایی است و هیچ گاه برای مردم دل زدگی به وجود نمی ‌آید و هر وقت دل زدگی به وجود می‌آید به خاطر این است که مسئولان به این شعارها توجه نکردند و از آن فاصله گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دل زدگی مردم از عملکرد برخی مسئولان است ،ادامه داد: ما برای تحقق شعارها قربانی‌ ها  دادیم و شهادت جمعی از خوبان از جمله سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی ، دارای بزرگترین نشان افتخار ونشان ذوالفقار، قربانی در راه حق تعالی بوده است.

حجت الاسلام محمدی لائینی ،افزود: سردار سلیمانی، 40 سال خدمت با افتخار در دفاع مقدس، دو دهه فرماندهی نیروهای قدس و حوزه مقاومت داشت و دنیا برای او حساب ویژه باز کرده بود و کسی که دل های  مسلمانان را به خود جذب کرده بود و مسلمانان کشورهای مختلف دنیا شهادت این سردار بزرگ را تسلیت گفتند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی در دل ملت ها  جای داشت و همه مردم برای این حادثه ناراحت شدند؛ این حادثه نشان داد کسانی که رعایت حقوق بشر را سر می‌دهند، خودشان حقوق بشر را هیچ  می انگارند و این حادثه یک تروریسم بین المللی و تجاوز به حاکمیت و خاک عراق بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران،افزود: سردار سلیمانی نیروهایی مانند خود و بهتر از خود را تربیت کرده است تا راه  او را ادامه دهند .

وی یادآور شد :ملت ایران شایستگی آن را دارد که سردارانی مانند سلیمانی ها را داشته باشد و فرزندان خود را به فرمان ایشان به دفاع از حرم و حوزه مقاومت فرستادند.

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: قطعاً انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی خواهد بود و ملت ایران با شهادت سردار سلیمانی ها از پای نمی نشینند.

امام جمعه ساری گفت: به دنیای استکبار و ترامپ ظالم اعلام می کنیم ، مملکت ما سردار سلیمانی ها فراوان هستند و پرچم ایشان را با افتخار به دست خواهیم گرفت و در انتظار انتقام سخت برای شما خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز