خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران:

۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در چرخه اقتصادی مازندران قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۰۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در یک سال اخیر بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای فعالیت‌های اقتصادی استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن خیریان‌پور در مراسم افتتاحیه 4 طرح عمرانی و تولیدی آمل با بیان اینکه با توجه به شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی یکی از دستآوردهای انقلاب بحث مقاومت است اظهار داشت: نظریه مقاومت را در مقابل همه تنگناها و نارسایی‌ها در شرایط سخت اقتصادی باید تقویت کنیم و با تکیه بر توانایی‌های داخلی، مشکلات را پشت سر و از آن عبور کنیم.

وی افزود: با شرایط سخت موجود در کشور امسال در سطح استان مازندران 72 طرح تولیدی و اقتصادی با اشتغال‌زایی 800 نفر به بهره‌برداری می رسد.

خیریان‌پور با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که براساس 7 شاخص از سوی استانداری مازندران به همه مدیران استانی، جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی، احیاء واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و راکد از مهمترین آن بوده است تصریح کرد: خوشبختانه در سطح این استان با پیگیریهای استاندار و فرمانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی و بویژه مدیران صنعت، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی تعداد 100 واحد تولیدی و صنعتی که تعطیل بودند با تلاشها و پیگیریهای همه مدیران و با برگزاری جلسات متعدد کارگروه تسهیل این شرکتها مجدداً احیاء و به مدار تولید برگشتند.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: تملک واحدهای راکد از سوی استاندار مازندران در استان متوقف شده و هیچیک از بانکها حق تملک واحدهای تولیدی و صنعتی دارای بدهی را ندارند.

وی با بیان اینکه در مجموع از سال 97 تا به امسال از منابع مختلف اعم از تسهیلات روستایی، اشتغال فراگیر، بند ب تبصره 18 و بند الف از منابع مختلف بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای فعالیتهای اقتصادی استان پرداخت شد گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش همه مدیران بحث تولید را افزایش داده و صادرات را گسترش دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در یک سال اخیر بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای فعالیت‌های اقتصادی استان پرداخت شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز