خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

افزایش 14 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۱۵

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 3 تن و 521 کیلوگرم انواع موادمخدر طی 9 ماهه امسال و افزایش 14 درصدی کشفیات خبر داد.

سردار "سید محمود میرفیضی" در گفت وگو با ایلنا،با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند های تهیه و توزیع، پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان در 9 ماهه سال 1398 در چندین مرحله عملیات در شهرستان های استان موفق به کشف بیش از 3 تن و 521 کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی شد.

وی با اشاره به افزایش 14 درصدی کشفیات موادمخدر از اجرای یک هزار و 680 طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و طرح کنترل محورهای مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر خبر داد و اظهار داشت : این طرح ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انهدام 45 باند تهیه و توزیع موادمخدر از دستگیری 11 هزار و 368 متهم به موادمخدر خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار میرفیضی همچنین از کشف 64 هزار و 414 عدد انواع دارو و قرص های روانگردان و مخدر طی این مدت خبر داد و افزود: 768 دستگاه خودرو که در تهیه وتوزیع موادمخدر از آن استفاده می شد، در استان توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و افزود: بیش از 5 هزار و 613 معتاد در این طرح ها جمع آوری و برای درمان در اختیار مراکز ترک اعتیاد ماده 15 و 16 قرار گرفتند.

سردار میرفیضی با هشدار به خانواده ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهم ترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز