خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور خبر داد:

تخریب 24 ویلای غیرمجاز درمنطقه کارگر کلا

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۴۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور از تخریب 24 ویلای غیرمجاز درمنطقه کارگر کلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،قنبری اظهار داشت: با توجه به ماده ۲ تبصره ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات در منطقه کارد گر کلای شهرستان نور طی ۲ سه سال اخیر، فردی  اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرک رز می کرد.
 
این مقام قضایی افزود: متاسفانه فرد سودجو با توجه به اخطارهای داده شده  برای منافع شخصی خود ، اقدام به  ساخت ویلا،  بدون در نظر گرفتن مجوزهای قانونی می‌کند و این اقدام،  بدون نظارت بوده ودادستانی  با این موارد، برخورد جدی و قانونی  داشته است.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  نور اظهار داشت: برای ساخت ‌وساز در بسیاری از زمین‌های کشاورزی و تبدیل غیرمجاز کاربری آن‌ها، مجوز قانونی وجود ندارد و این ساخت‌ وسازها بدون رعایت موارد قانونی و مجوز جهاد کشاورزی ساخته شده بود که با دستور قضایی تخریب شد.
 
این مقام قضایی اظهارداشت: با ورود دادستانی به این موضوع،  ۲۴ ویلا غیرمجاز خارج ازبافت به میزان بیش از ۱۵ میلیارد تومان،  تخریب وآزادسازی شد .
 
وی با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی و کشاورزی تاکیدکرد:  شوراها، شهرداری‌، بخشداری‌ و دهیاری‌ها باید نسبت به تغییر کاربری  اراضی ملی حساسیت ویژه داشته و با مشاهده موارد تخلف آن را به دادستانی اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز