خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

دومین دوره المپیاد ایمنی در مازندران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۰۸

مرحله مقدماتی دومین دوره المپیاد ایمنی همزمان با سراسر کشور با شرکت بیش از 70 نفر از مسئولین ایمنی کارگاه های استان مازندران در سالن همایش های ساختمان شهید خالپور این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سمانه نوری رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و دبیر کمیته برگزاری المپیاد در حاشیه این آزمون طی سخنانی اظهار کرد: به منظور فرهنگ سازی و اهمیت بخشی به جایگاه مسئولین ایمنی در جامعه کارگری و کارفرمایی و ارتقای شاخص های حفاظت فنی در کارگاههای استان، دومین المپیاد ایمنی صبح امروز به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: سنجش دانش و مهارت و فراهم نمودن فرصت و بستر مناسب رقابت سالم و سازنده میان مسئولین ایمنی کار، گسترش و ارتقاء فرهنگ ایمنی در بازار کار، ارتقاء شاخص های حفاظت فنی و ایمنی، ایجاد فرصت برای تبادل اطلاعات و تجربیات در حوزه ایمنی و معرفی مسئولین ایمنی برتر به صنایع و بنگاههای اقتصادی از اهداف مهم برگزاری این المپیاد به شمار می رود.

نوری خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام نتایج اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و نفرات برتر به مرحله بعدی المپیاد راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است در این آزمون حسن فلاحی مدیر روابط کار، سمانه نوری رییس اداره بازرسی کار، سعادت باقرزاده رییس اداره حراست، میثم میلادی رییس اداره روابط عمومی، امید عبدلی رییس کانون ایمنی استان و جمعی از کارشناسان ستادی بعنوان ناظر حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز