خبرگزاری کار ایران

سرپرست حوزه هنری مازندران مطرح کرد:

استفاده از زبان هنر در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۹۳

سرپرست حوزه هنری مازندران گفت: ماموریت همه ما؛ اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب است که باید برای محقق شدن گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مهدی معصومی گرجی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری مازندران اهداف این سازمان را معرفی انقلاب اسلامی،دفاع مقدس،سبک زندگی ایرانی و اسلامی برشمرد و اظهار داشت: اجرای سند راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است از دیگر اهداف حوزه هنری است.

وی افزود: ماموریت همه ما؛ اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب است که باید برای محقق شدن گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

سرپرست حوزه هنری مازندران گفت: برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی راهی جز استفاده از زبان هنر نداریم،استفاده از زبان هنر در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

وی  تصریح کرد: هنر یعنی کشف زیبایی های نادیدنی ،رسیدن به تعالی است و با هنر می توانیم در جامعه نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم.

معصومی با بیان اینکه هنرمندان مازندرانی در سطح ملی و جهانی افتخارات خوبی کسب کرده اند، افزود: با کمک و همکاری نیروهای انسانی این حوزه اتفاقات خوبی را در جهت تعالی استان و کشور رقم خواهیم زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز