خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری:

مدیران از طرح شکایت علیه رسانه ها پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۳۳

امام جمعه موقت مازندران گفت: مدیرانی که از خبرنگاران یا رسانه ها شکایت کرده اند ؛ از شکایتشان صرفنظر کنند. ممکن است رسانه ها نیز اشتباه کنند اما باید به آنان کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساری با اشاره به "معاد" ، اظهار داشت: معاد یکی از مباحث مهم است اگر جامعه امروز ما درباره معاد تحمل داشته باشد؛ بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه مرتفع می شود.

وی با مهم بر شمردن تفکر معاد و اینکه اگر این اصل در جامعه،خانواده و بازار وجود داشته باشد بسیاری از آسیب های اجتماعی حل خواهد شد، افزود: امام حسن مجتبی(ع) می فرمایند؛ کسی که از قبل از مرگ کفن برای خود مهیا کند او را به عنوان شخص غافل نمی نامند.

امام جمعه موقت ساری گفت: برخی از مردم مستحبات را انجام داده و از واجبات غافل می شوند این در حالیست که واجبات دین بر مستحبات نظیر مسجد سازی،مدرسه سازی و... واجب تر است ؛ هر چند مشارکت در کار خیر نیز مورد توجه خداوند قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت روز "عرفه" خاطرنشان کرد: در این روز درهای رحمت خداوند به روی بندگانش باز می شود.

حجت الاسلام قاسمی به 17 مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت که خبرنگاران در سخت ترین شرایط میدان داری کرده و مطالبات مردم را به گوش مسئولین می رسانند .

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین نسبت به این قشر بغض و کینه دارند از مدیران و مسئولین خواستار شد تا نسبت به این قشر کم درآمد توجه بیشتری داشته باشند و برای معیشتشان چاره ای بیندیشند چرا که آنان زبان گویای مردم هستند .

خطیب نماز جمعه ساری خواستار شد: مدیرانی که از خبرنگاران یا رسانه ها شکایت کرده اند ؛ از شکایتشان صرفنظر کنند. ممکن است رسانه ها نیز اشتباه کنند اما باید به آنان کمک کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با قدردانی از سربازان امام زمان (عج) ،خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات جامعه نظیر اقتصاد و معیشت اما نهادهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی به عنوان حافظان امنیت این سرزمین خوب درخشیدند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: همین حافظان امنیت کشور 290 جاسوس را شناسایی کردند و 17 نفر نیز دستگیر شدند این در حالیست که رسانه ملی و جراید به این موضوع کم پرداختند؛ تقاضا می شود رسانه ها تلاش های این سربازان گمنام را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: سربازان گمنام این سرزمین که 300 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده اند ؛ خوب درخشیدند. 

امام جمعه موقت ساری گفت که عملیات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب اختلاف نظر در شورای اطلاعات خارجی آمریکا شد و بین ترامپ و سازمان سیا اختلاف در گرفت.

وی سرنگونی بهپاد رادار گریز را در خلیج فارس از قدرت نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز