خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه:

اداره کشور باید برپایه علمی و کارآمدی باشد/ مردم از سهم خواهی سیاسی خسته شده اند/ دولت با منطقه آزاد امیرآباد می توانست برای هزاران نفر ایجاد اشتغال کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۰۶

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از سهم خواهی سیاسی خسته شده اند و اداره کشور باید بر پایه علمی و کارآمدی باشد.

به گزارش ایلنا، علی محمد شاعری شامگاه دوشنبه در نشست  با اصحاب رسانه و مدیران فضای مجازی افزود: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدیران علمی و عملی با کار کارشناسی هستیم.

وی اظهار داشت: نگاه سیاسی خاصی به یک طیف و گروه ندارم و از توان توانمند نیروهای کارآمد در بخش های مختلف استفاده می کنم.

شاعری با اشاره به عملکردهای حوزه انتخابیه خود خاطر نشان کرد: در بخش بندرامیرآباد بعنوان منطقه مهم اقتصادی شاهد توسعه فراوان هستیم و تخلیه و بارگیری از سه میلیون تن در ابتدای کار اکنون به 7میلیون تن رسیده است.

وی با اعلام اینکه تبدیل به منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد یکی از خواسته های مهم مردم و مسوولان است؛ یادآور شد: به دلیل برخی از مسائل این مهم تاکنون عملیاتی نشد و دولت با منطقه آزاد امیرآباد می توانست برای هزاران نفر ایجاد اشتغال کند.

این مسوول ادامه داد: امروز سوء مدیریت مهمترین مشکل جامعه است و باید این موارد اطلاع رسانی شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه دارای قدرت بالایی است که در صورت استفاده مناسب از رسانه می توان کارآمدی را افزایش داد و برای توسعه همه جانبه گام برداشت.

شاعری افزود: آبرسانی به 60 روستای شرق مازندران، اجرای طرح هادی در 70 روستا، گازرسانی به روستاهای هزارجریب، بازچرخانی فاضلاب شهری در شرق مازندران، تلاش برای ایجاد منطقه آزاد در بندر امیرآباد با کار کارشناسی ،  تلاش برای دسترسی مردم به کاخ صفی آباد و اتمام بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر از عملکردهای مهم اجرایی شده در حوزه انتخابیه بهشهر و نکا و گلوگاه بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز