خبرگزاری کار ایران

استاندار در نشست بررسی مشکلات حوزه کارگری استان:

دستگاه های متولی همه توان خود را برای حل مسائل حوزه کارگری بکار گیرند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۶۸

مشکلات حوزه کارگری در نشستی به ریاست استاندار و حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و برخی مدیران ستادی استانداری، مدیران دستگاه های متولی و نمایندگان تشکل های کارگری استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان در این جلسه با اشاره به این که جامعه کارگری، اساس حرکتی است که در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید، نقش بسیار موثری دارد، گفت: مدیران متولی این حوزه باید همه توان و ظرفیت خود را برای حل مشکلات و مسایل جامعه کارگری بویژه بازنشستگان این حوزه بکار گیرند.

استاندار مازندران با بیان این که عزم دولت برای ارایه بسته های رونق تولید و برگزاری جلسات و کارگروه های مختلف، احیا، حفظ و تقویت تولید است، تاکید کرد: دستگاه های متولی بخش کارگری؛ زمینه های تسهیل و رفع مشکلات واحدها،کارگران و بازنشستگان را شناسایی نمایند تا با حمایت و ورود مجدانه استان نسبت به حل آن ها اقدامات و پیگیری های لازم صورت گیرد.

حسین زادگان عنوان کرد: جامعه کارگری؛ خط مقدم فعالیت های تولیدی کشور است و برای رفع مسایل و موانع این بخش همه اهتمام و تلاش مجدانه داشته باشند.

مقام عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اختصاص 100 میلیارد تومان سرمایه در گردش، مجوز واردات چوب با پوست، تامین انحصاری کاغذ در مازندران، خروج صنایع چوب و کاغذ مازندران از ماده 141 و تداوم فعالیت های بانکی و افزایش سرمایه برای این واحد را از دستاوردهای دیگر نشست با معاون اول رئیس جمهور در خصوص صنایع چوب و کاغذ مازندران در جهت رفع موانع حوزه تولید و اشتغال بیان کرد.

گفتنی است در این نشست؛ با حضور استاندار مازندران در خصوص مسایلی نظیر درمان، نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان، تسهیلات بانکی قرض الحسنه و ازدواج و ... حوزه کارگری بحث و بررسی های لازم صورت گرفت و راهکارهای برون رفت از آن ها اتخاذ شد و با دستور استاندار مازندران مقرر شد؛ واحدهای دارای مشکل شناسایی و مورد به مورد و مصداقی؛ مسایل ومشکلات آن ها مورد حل و فصل قرار گیرد.

در آغاز این جلسه دریابیگی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و مدیر درمان تامین اجتماعی و مدیر بانک رفاه نیز به ارایه گزارشی از مشکلات و مسایل کارگری در حوزه متبوع پرداختند.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز