خبرگزاری کار ایران

جشن باشکوه دلالان محترم برپاست؛

همه دعوتیم به جشنی که در آن تولید و اشتغال را قربانی می کنند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۷۴۹

امروز دلالان محترم بیش از هر زمان دیگری عزیز و محترم هستند؛ چرا که با هرکمبودی دست به کار می شوند و انبارها را پر از کالاها می کنند و به دغدغه های مسئولان پایان می دهند.

جشن باشکوه دلالان است این روزها؛ کشتی کشتی کاغذ و شکر وارد کشور می شود و دلالان محترم بی هیچ زحمت و محنتی پول روی پول می گذارند و به آتشی که به خرمن تولید و اشتغال افتاده نگاه می کنند و خدا می داند در دلشان چه می گذرد!

واردات و مخصوصا قاچاق کالا سالهاست که ریشه تولید ملی را می خشکاند وتمام برنامه های توسعه را نقش بر آب ساخته و آن چه در این میان دردناک و مایه تاسف و تاثر و تعجب می باشد؛ انفعال دستگاه ها و نهادهای مسئول در باب مقابله با این سیلاب مخربی است که زمان و مکان نمی شناسد و تاسفبارتر از آن وعده هایی است که در این سالها داده می شود!

امروز دلالان محترم بیش از هر زمان دیگری عزیز و محترم هستند؛ چرا که با هرکمبودی دست به کار می شوند و انبارها را پر از کالاها می کنند و به دغدغه های مسئولان پایان می دهند!!

امروز اگر کارخانه های قند و شکر ما؛ اگر کارخانه های معظم تولید کاغذ و اگر کارخانه های بزرگ نساجی با دهها سال سابقه زمین گیرشده اند؛ حاصل هنرنمایی قشری محترم و دارا از جامعه است که با ثروت های باد آورده و کلان خویش نبض بازار را در دست گرفته و آن چه دوست دارند و باب میلشان است بر سر تولید و اشتغال و اقتصاد کشور می آورند!؟

کارخانه های بزرگ و قدیمی نساجی در مازندران ،کاشان و اصفهان و یزد و گیلان و لرستان و قزوین ، چه برسرشان آمد؟ کارخانه های ارج و آزمایش و شهاب و پارس الکتریک چه سرنوشتی پیدا کردند؟ چوب و کاغذ مازندران چگونه است؟

اینجا ایران است؛ بهشت دلالان محترمی که حرمت پیدا کرده اند به واسطه بلایی که برتولید ملی آوردیم و اشتغال را در برابر واردات ذبح کردیم و...!!

این روزها جشن باشکوه دلالان گرامی برپاست؛ ما و شماها همه دعوتیم به جشنی که درآن تولید واشتغال و آینده این کشور را به عنوان قربانیان ذبح می کنند!!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز