خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی :

بازسازی مسجد جامع ساری 90 درصد پیشرفت دارد/روند مطلوب احیای مسجد جامع ساری

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۰۲

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 90 درصدی بازسازی مسجد جامع ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد پژمان صبح امروز در حاشیه بازدید از مسجد جامع ساری با اشاره به اینکه این بنای تاریخی و مذهبی سال گذشته براثر آتش سوزی دچار آسیب و تخریب زیادی شده است،اظهار داشت: هم اکنون روند بازسازی این اثر تاریخی و مذهبی در حال اجراست و طراحی خوبی در بازسازی این بنا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش خوبی برای احیای این مسجد صورت گرفته است ،افزود:این بنا به دلیل کارکرد فرهنگی و مذهبی از اهمیت بالا برخوردار است، امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ایجاد تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و تأمین اعتبار لازم برای خرید آن را از جمله نیازهای این مسجد است گفت: تاسیسات این بنا بایستی در خارج از این محوطه نصب شود.

وی تصریح کرد: دولت توجه ویژه به حوزه زیرساخت‌های مازندران دارد،از اینرو برای چهاربانده شدن راه‌ها و تکمیل آزادراه تهران – شمال اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده است.

پژمان با مهم برشمردن صنعت گروشگری واینکه بخشی از اقتصاد مازندران بر مدار گردشگری بنا شده است، بر ضرورت حفظ و پاسداری محیط زیست و موهبت های الهی در این خطه سرسبز شمالی تلاش کرد.

وی همچنین افزود: در چندسال گذشته برای جمع آوری زباله، پسماند و دفن بهداشتی زباله‌ها منابعی درنظر گرفته شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از پیشرفت 90 درصدی مسجد جامع ساری خبرداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز