خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

کارکرد سنتی پاسخگوی مطالبات مردم نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۳۹۳

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: در شرایط فعلی با گسترش شبکه های اجتماعی به خصوص فضای مجازی روابط عمومی ها نمی توانند با کارکرد سنتی پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباس مهدوی در همایش مدیران روابط عمومی مازندران با مهم برشمردن نقش روابط عمومی ها در فرآیندهای مختلف اظهار داشت: در سیل اخیر مازندران ،روابط عمومی های دستگاه های مربوط به این حادثه در امر اطلاع رسانی خوب درخشیدند.

وی افزود: در شرایط فعلی با گسترش شبکه های اجتماعی به خصوص فضای مجازی روابط عمومی ها نمی توانند با کارکرد سنتی پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: اگر روابط عمومی ها نتوانند به مطالبات جامعه در حد وظایفشان پاسخگو باشند، بطور حتم در آینده در مواجه با فضای بیرونی و جامعه با چالش مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: ساختار جدید روابط عمومی ها در سطوح ملی در حال اجراست و این ساختار نیز با نگاه محلی در استان مازندران عملیاتی می شود تا روابط عمومی ها بتوانند چابک تر عمل کنند.

مهدوی به رویدادهای اقتصادی بین المللی که خردادماه سال جاری به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت:

روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای معرفی ظرفیت های اقتصادی شمال کشور  همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد فرصت سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در مازندران فراهم می کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت:فضای مجازی در سال 98 بایستی بصورت جدی دنبال شود.

در این همایش از روابط عمومی های پیشکسوت و برگزیده استان با حضور استاندار مازندرتن تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز