خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران اعلام کرد:

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تعریض و بهسازی بخشی از محور بابل–آمل قدیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۳۱۶

سهراب طور گفت: تعریض و بهسازی بخشی از محور بابل –آمل قدیم به طول 12 کیلومتر و با قراردادی به مبلغ 65 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی در شرف انجام می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سهراب طور سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود : با اجرای این عملیات ،یکی از نقاط حادثه خیز محور با نصب نیوجرسی و تابلو علائم فیزیکی و چراغ چشمک زن و همچنین نصب سرعت گیر با استفاده از چشم گربه ای به طور کامل ایمن سازی شده است.

وی افزود : تعریض و بهسازی بخشی از محور آمل-بابل قدیم به طول 12 کیلومتر با قراردادی به مبلغ 65 میلیارد ریال در شرف اتمام می باشد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت تصریح کرد :  اعتبارمحور بابل آمل قدیم  بصورت ملی و استانی می باشد که میزان اعتبار مصوب این پروژه 40  میلیارد  ریال می باشد به طوریکه از این میزان 15 میلیارد  ریال تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد : مصمم هستیم تعریض بهسازی و ایمن سازی راههای ارتباطی استان با شتاب بیشتری انجام شود.

 طور گفت :انشاالله امیدواریم با حضور با  حضور مهندسان متعهد و کارآزموده در محل پروژه مزبور هرچه زودتر شاهد بهره برداری نهایی از پروژه مذکور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز